تاریخ انتشار: 1398/10/18 21:34
کد خبر: 75313

اشلی یانگ-اینتر؛بزودی نهایی می شود!

به نظر می رسد انتقال اشلی یانگ، مدافع باتجربه منچستریونایتد به اینتر تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد.
اشلی یانگ-اینتر؛بزودی نهایی می شود!

اینتر به شدت به دنبال تقویت ترکیبش در فصل نقل و انتقالات زمستانی است و جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد اشلی یانگ، مدافع 34 ساله منچستریونایتد احتمالا امشب رسما با اینتر عقد قرارداد خواهد کرد.

هنوز رقم انتقال اشلی یانگ به اینتر نامشخص است و شاید یونایتد با این مدافع باتجربه فسخ قرارداد کرده و او به رایگان راهی اینتر شود. اینتر ابتدای فصل برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی بود، اما آبی های لندن رقم هنگفت 40 میلیون یورو را برای فروش او تعیین کردند و اینتر از جذب آلونسو پشیمان شد.

آنتونیو کونته ترجیح می دهد بودجه زمستانی اینتر صرف خرید هافبک و مهاجم شود و به همین دلیل به پپ ماروتا گفته اشلی یانگ گزینه مورد نظر او برای خط دفاعی است. با انتقال اشلی یانگ به سن سیرو، پروژه بعدی اینتر نهایی کردن انتقال آرتورو ویدال و کریستن اریکسن است. علیرغم مخالفت بارسلونا، اینتر با ویدال به توافق دست یافته و در تلاش برای راضی کردن باشگاه اسپانیایی است. همچنین اینتر در مورد خرید اریکسن با رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو یا انتقال آزاد در تابستان بعد هنوز مردد است. اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی نیز مهم ترین گزینه اینتر برای تقویت خط حمله به شمار می آید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5zn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر - منچستر؛ آغاز مذاکرات برای جذب یانگ