تاریخ انتشار: 1398/10/18 21:55
کد خبر: 75310

بازیکن مد نظر رئال در راه یونایتد؟

دنی فن دبیک، هافبک جوان آژاکس مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.
بازیکن مد نظر رئال در راه یونایتد؟

در طول ماه های اخیر بارها اخباری در مورد توافق رئال مادرید با دنی فن دبیک، هافبک 22 ساله و هلندی برای تابستان پیش رو شنیده شده و به نظر می رسد کهکشانی ها از شانس خوبی برای جذب این بازیکن برخوردارند، اما ESPN مدعی شد حالا منچستریونایتد نیز خواهان خرید دنی فن دبیک شده است.

یونایتد که در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، مدت هاست قادر به استفاده از پل پوگبا نیست و هافبک گرانقیمت فرانسوی به علت مصدومیت تقریبا تمام بازی های این فصل را از دست داده است. همچنین به نظر می رسد پوگبا علاقه چندانی به ادامه فعالیت در اولدترافورد ندارد و با توجه به ابراز تمایل تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس، ممکن است پوگبا در تابستان پیش رو از منچستریونایتد جدا شود.

یونایتد ابتدا در تلاش برای جذب کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام بود، اما به نظر می رسد اینتر از شانس بیشتری برای خرید این بازیکن برخوردار باشد و حالا یونایتد تمرکز خود را روی انتقال دنی فن دبیک قرار داده است. چندی قبل عنوان شد رئال مادرید احتمالا با رقمی در حدود 60 الی 70 میلیون یورو می تواند دنی فن دبیک را جذب کند و بعید است آژاکس با مبلغی کمتر از این حاضر به فروش هافبک ارزشمند خود به یونایتد باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdl8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد از جذب بیل منصرف شد