تاریخ انتشار: 1398/10/18 22:37
کد خبر: 75304

اهداف نیمار در سال 2020

نیمار، ستاره برزیلی و 28 ساله از اهداف فوتبالی اش در سال 2020 سخن گفت.
اهداف نیمار در سال 2020

سال 2019 چندان برای ستاره گرانقیمت پاری سن ژرمن خوب پیش نرفت و او اغلب درگیر مصدومیت بود. همچنین در تابستان اتفاقات جنجالی فراوانی برای نیمار رخ داد و تلاش او برای بازگشت به بارسلونا نافرجام ماند. حالا نیمار در روزهای ابتدایی سال جدید مدعی شد می خواهد با پاری سن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان شده و در تابستان با تیم ملی برزیل دوباره به مقام قهرمانی کوپا آمه ریکا دست یابد.

نیمار گفت: "از نظر حرفه ای و شخصی، سال 2019 برای من سال سختی بود و سالی پر از یادگیری و اتفاقات مختلف و متفاوت بود. من مصدوم شدم و دوباره توانستم به میادین بازگردم، اما دوباره آسیب دیدم و گرچه به نظر می رسید سال بدی برایم رقم خورده، اما تجریبات جدیدی برایم حاصل شد و مسائل فراوانی آموختم.

من جنبه مثبت شرایط را در نظر می گیرم تا سال 2020 برایم بهتر پیش برود. بزرگترین انتظار من در سال 2020 این است که در لباس پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل بتوانم به تمامی افتخارات ممکن دست پیدا کنم. من به دنبال چالش های جدید هستم، می خواهم با پی اس جی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و قصد دارم یک بار دیگر در کوپا آمه ریکا به تیم ملی برزیل به مقام قهرمانی دست یابم. اینها چالش هایی است که من قصد دارم در سال 2020 آنها را تجربه کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n8ae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوست دارم در المپیک بازی کنم/ جای نیمار را تنگ نمی‌کنم