تاریخ انتشار: 1398/10/18 22:54
کد خبر: 75302

لامبورگینی کار دست ستاره یوونتوس می دهد؟

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس امروز به کمپانی لامبورگینی سر زده است.
 لامبورگینی کار دست ستاره یوونتوس می دهد؟

در تابستان سال 2019 اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس و انتقال او به تیم هایی چون منچستریونایتد یا تاتنهام شنیده شد و در حالیکه به نظر می رسد یوونتوس نیز مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد، در نهایت پائولو دیبالا با اصرار فراوان در تورین ماندنی شد.

با شروع فصل، پائولو دیبالا کم کم خودش را به ترکیب ثابت یوونتوس تحمیل کرده و تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت این تیم شد، اما تصاویر منتشر شده از این هافبک خلاق دوباره هواداران بیانکونری را نسبت به جدایی این بازیکن نگران ساخته است.

لامبورگینی به نوعی رقیب شرکت فیات به شمار می آید و بی شک رفتن پائولو دیبالا به این شرکت به مذاق آندره آنیلی خوش نمی آید، زیرا باشگاه یوونتوس از سال 2012 یکی از زیرمجموعه های فیات به شمار می آید و این رفتار احتمالا با عصبانیت باشگاه یوونتوس مواجه خواهد شد.

همچنین در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتصاب ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه جدید پائولو دیبالا منتشر شده و همین تحرکات ممکن است در نهایت منجر به احتمال جدایی ستاره آرژانتینی از یوونتوس شود. پائولو دیبالا یکی از بازیکنان محبوب یووه به شمار می آید و هواداران بیانکونری در تابستان سال گذشته به جدایی احتمالی او واکنش تندی نشان دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z68v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پائولو دیبالا در یوونتوس ماندنی است