تاریخ انتشار: 1398/10/19 11:10
کد خبر: 75260

ثبت رکورد جدید توسط رئال!

رئال مادرید در جریان پیروزی 3-1 مقابل والنسیا در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا رکورد بیشترین تعداد پاسهای خود در فصل جاری را ثبت کرد.
ثبت رکورد جدید توسط رئال!

رئال ماردید دیشب در جده عربستان موفق شد در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا حریفش والنسیا را با نتیجه 3-1 شکست دهد. شاگردان زین‌الدین زیدان در جریان این پیروزی از نظر تعداد پاسهای رد و بدل شده بین خود عالی بودند و رکورد بیشترین تعداد پاس در یک بازی در فصل جاری را در این بازی ثبت کردند.

رئال که با پنج هافبک، کاسمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ، ایسکو و فده والورده در مقابل والنسیا صف‌آرایی کرده بود در طول بازی رویهم‌رفته 798 پاس بین بازیکنان خود رد و بدل کرد که حتی از رکورد بازی خانگی‌شان مقابل گالاتاسارای هم بیشتر بود و رکورد بیشترین پاس فصل جاری را به این بازی اختصاص داد.

ایسکو و مودریچ در مرکز میدان عملا نقش رهبر ارکستر رئال را بازی می‌کردند و مهمترین نقش را در بازی‌سازی این تیم داشتند. ایسکو در این بازی نشان داد که بار دیگر به روزهای اوج آمادگی‌اش برگشته و آماده است تا برای رئال بدرخشد.

رئال در این بازی درصد مالکیت توپ 61 درصدی را به خود اختصاص داد و کروس و ایسکو بازیکنانی بودند که به ترتیب با 102 و 96 بار تماس با توپ، از این نظر بهترین آمار زمین را ثبت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lopxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید نخستین فینالیست سوپرجام اسپانیا