تاریخ انتشار: 1398/10/21 22:03
کد خبر: 75011

برنلی مغلوب چلسی شد!

چلسی موفق شد در خانه با سه گل برنلی را مغلوب کند.
برنلی مغلوب چلسی شد!

چلسی که در هفته های اخیر نتایج پرفراز  نشیبی گرفته بود، امشب در خانه نمایش درخشانی مقابل برنلی ارائه داده و با سه گل این تیم را شکست داد تا رتبه چهارم خود را در جدول تثبیت کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه یوم به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم ویلیان بعد از برخورد به مدافعان برنلی به بیرون رفت.

حملات چلسی ادامه یافت و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه 27 به گل اول دست یافت. ویلیان در محوطه جریمه متوقف شد تا آبی های لندن صاحب یک ضربه پنالتی شوند و جورجینیو موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند.

برنلی خیلی زود این فرصت را داشت که به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه مک نیل در آستانه ورود به دروازه با واکنش زیبای کپا همراه شد. در دقیقه 36 برنلی باز هم صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ارسال مک نیل و ضربه سر می از روی خط توسط راس بارکلی بازگردانده شد.

اما این فرصت سوزی ها باعث شد چلسی در اواخر نیمه اول به گل دوم هم دست یابد. روی ارسال دقیق جیمز از سمت راست، تامی آبراهام موفق شد با پروازی بلند و یک ضربه سر محکم دروازه برنلی را باز کند تا در نهایت چلسی در نیمه نخست با برتری 0-2 راهی رختکن شود.

چلسی نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل سوم دست یافت. ارسال سزار آسپلیکوئتا در دهانه دروازه با ضربه کالوم هودسون اودوی همراه شد و برتری آبی های لندن افزایش یافت.

دقایقی بعد و روی پاس زمینی مونت، تامی آبراهام می توانست باز هم برای چلسی گلزنی کند، اما این بار ضربه او در اختیار دروازه بان برنلی قرار گرفت. در دقیقه 67 و دوباره روی ارسال تماشایی مونت، باز هم آبراهام صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر او راهی به دروازه برنلی نیافت.

در دقیقه 79 ویلیان در سمت چپ دروازه برنلی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او این بار با عکس العمل پوپه همراه شد. در لحظات پایانی و روی ارسال هودسون اودوی، کریستنسن می توانست با ضربه سر گلزنی کند اما ضربه سر او به بیرون رفت و چلسی با همان نتیجه 0-3 برنلی را مغلوب کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmkm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چلسی در خانه برنلی به پیروزی رسید