تاریخ انتشار: 1398/10/21 22:44
کد خبر: 75004

زلاتان:به چند مسابقه نیاز دارم تا به فرم خود دست یابم

زلاتان، ستاره سوئدی میلان مدعی شد برای رسیدن به مرز آمادگی به چند بازی دیگر نیاز دارد.
زلاتان:به چند مسابقه نیاز دارم تا به فرم خود دست یابم

زلاتان امروز و در دیدار مقابل کالیاری موفق شد برای اولین بار برای میلان گلزنی کند. حالا با گلزنی در سن 38 سال و 100 رو، زلاتان تبدیل به پنجمین بازیکن مسن روسونری شد در سری آ گلزنی می کند. بالاتر از او نیلز لیدهولم (38 سال و 120 روز)، پیپو اینزاگی (38 سال و 277 روز)، پائولو مالدینی (39 سال و 277 روز) و الساندرو کاستاکورتا (41 سال و 25 روز) قرار دارند.

زلاتان گفت: "مهم این است که مهاجم تلاش کند و در موقعیت حضور داشته باشد، گاهی اوقات توپ وارد دروازه می شود و بعضی اوقات اینگونه نیست. من احساس خوبی دارم، در ابتدای بازی چند توپ اشتباه کردم، اما من به چند مسابقه نیاز دارم تا به فرم خود دست یابم.

من اینجا نه، اما در صورت گلزنی در سن سیرو مثل اساطیر جشن می گیرم. من هر بار موفق به گلزنی می شوم اینگونه جشن می گیرم و به این ترتیب احساس می کنم زنده ام. من احساس خوبی دارم و سرمربی مربی معتقد بود با توجه به سن و سالم آیا به استراحت احتیاج دارم یا خیر، اما مشکلی نیست. ذهن من هنوز هوشیار است و بدنم نیز همین مسیر را دنبال می کند. این دومین بازی من بود، اولین دیدار با نتیجه 0-0 با سامپدوریا به پایان رسید، ما در اینجا سه ​​امتیاز گرفتیم و باید کار خود را ادامه دهیم. هنگامی که شما سخت کار می کنید، شانس همراه شما می شود.

آیا این اولین قدم برای توافق جدید بود؟ خیر، من مجبورم برای تمدید خودکار قرارداد فاتح اسکودتو شوم (با خنده)."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n8n7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت زلاتان بعد از حدود هشت سال به ترکیب میلان