تاریخ انتشار: 1398/10/21 22:52
کد خبر: 75003

پیولی:زلاتان می تواند بهتر شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد زلاتان می خواهد یک بار دیگر خودش را ثابت کند.
پیولی:زلاتان می تواند بهتر شود

روسونری عصر امروز موفق شد با دو گل کالیاری را مغلوب کند و زلاتان در دومین بازی برای میلان توانست دروازه کالیاری را باز کند. استفانو پیولی ضمن تمجید از نگرش این ستاره 38 ساله و سوئدی، مدعی شد دیدن عملکرد واقعی او نیازمند چند هفته ای زمان است.

استفانو پیولی گفت: "بی شک عملکرد متفاوتی با بازی های اخیر داشته و موثرتر و محکم تر بودیم. حضور زلاتان به وضوح مرجعی برای ما در مسیر ساخت تیم حول محورش بود و مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا ما واقعا با یکدیگر آشنا شویم. این یک پیروزی مهم برای شروع آینده ای بهتر بود و ما شایسته این نتیجه بودیم.

ما باید سعی کنیم تا از ویژگی های بازیکنان خود نهایت استفاده را ببریم. زلاتان احتمالا خیلی در فضا نمی دود، بنابراین باید بازیکنی دونده اطراف او باشد و امروز ما از لیائو، کاستیخو و هاکان چالهان اوغلو و در ادامه بوناونتورا بهره بردیم. ما کار روی این سیستم را به تازگی شروع کرده ایم و علائم اولیه مثبت هستند.

من اغلب از زلاتان در مورد شرایطش سوال کردم، زیرا او ماه ها بود کامل بازی نکرده بود و من نمی خواهم مشکلات عضلانی برایش ایجاد شود. زلاتان با هوش زیاد، موارد صحیحی را به هم تیمی هایش می‌گوید و او یک مرجع واقعی در این زمینه است.

زلاتان می تواند بهتر شود و ما زلاتان واقعی را در سه یا چهار بازی بعدی مشاهده خواهیم کرد. من بعد از صحبت کردن تلفنی با زلاتان هم تردیدی نداشتم آماده است، حتی نیازی به دیدن او نداشتم. زلاتان می خواهد خود را ثابت کند و حضور او واقع به یکی از جوان ترین تیم های سری آ کمک می کند. زلاتان شخصیت، اراده و تجربیاتی دارد که ناگزیر به دیگران منتقل می شود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j7jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی: باید از بازیکنان میلان انتظار بیشتری داشته باشیم