تاریخ انتشار: 1398/10/21 23:00
کد خبر: 75002

لمپارد: به این عملکرد و نتیجه نیاز داشتیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی ابراز امیدواری کرد تیمش همیشه در خانه اینگونه بازی کند.
لمپارد: به این عملکرد و نتیجه نیاز داشتیم

چلسی که در هفته های اخیر در استمفوردبریج نتایج خوبی نگرفته بود، عصر امروز با سه گل برنلی را مغلوب کرده و رتبه چهارم را تثبیت کرد. فرانک لمپارد در مورد شرایط این دیدار صحبت کرده و مدعی شد تامی آبراهام می توانست بیش از یک گل به ثمر برساند.

فرانک لمپارد گفت: "به این عملکرد و نتیجه نیاز داشتیم. ما می توانستیم بیشتر به گل برسیم، اما من دیگر امروز نمی توانم شکایتی داشته باشم. شرایط امروز متفاوت بود و این یک پیروزی بزرگ برای ما بود، ما هفته خوبی را سپری کردیم. این یکم نمایش خوب در خانه بود، اما باید تداوم داشته باشد و ما باید همیشه اینگونه بازی کنیم.

ما در بازی های اخیر به اندازه کافی موفق به گلزنی نشده بودیم و من خواهان رخ دادن چنین اتفاقی بودم و وجود راس بارکلی در زمین به تیم کمک کرد. برابر تیم هایی مانند برنلی و برای مطابقت با سبک بازی آنها باید مبارزه کرد.

گل هودسون اودوی؟ گلزنی اودوی در شش قدم برای من هیجان انگیزتر از گلزنی از راه دور است. این هودسون اودوی واقعی بود، او عملکرد درخشانی داشت و همان بازیکنی بود که ما می شناسیم. عملکرد تامی آبراهام؟ امیدوارم او امشب ناراحت باشد، زیرا او باید دو یا سه گل می زد. اما من از عملکرد آبراهام خوشحالم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27z6zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این بازگشت و کسب پیروزی یک نشانه بزرگ برای ما بود!