تاریخ انتشار: 1398/10/23 01:36
جافت مورینیو پرسید نمی‌ترسی بازی کنی؟ گفتم نه!:
کد خبر: 74852

آقای خاص به مدافع تاتنهام چه گفت؟

جافت تانگانیا، مدافع 20 ساله تاتنهام از اولین تجربه‌اش در لیگ برتر هیجان‌زده است.
آقای خاص به مدافع تاتنهام چه گفت؟

 دیروز ژوزه مورینیو دست به تصمیم عجیبی زده و در دشوارترین دیدار لیگ برتری تاتنهام برابر لیورپول، از مدافع جوان اسپرز جافت تانگانیا در ترکیب اصلی بهره برد. تانگانیا در طول 90 دقیقه عملکرد قابل قبولی ارائه داد و حالا در مصاحبه‌ای از اولین تجربه‌اش در لیگ برتر در این دیدار مهم سخن گفته است.

جافت تانگانیا گفت: «مورینیو روز سه‌شنبه از من پرسید که آیا می‌خواهم بازی کنم؛ گفتم: بله، مورینیو در ادامه پرسید که آیا نمی ترسی؟ پاسخ من منفی بود. در ادامه و در روزهای بعدی ترکیب تیم تقریبا شکل گرفت و من متوجه شدم که قرار است در ترکیب تاتنهام قرار بگیرم.

رفتار دیگر بازیکنان با من فوق‌العاده بود. آنها بارها من را مورد تشویق قرار داده و چندین بار به من گفتند که این تنها یک بازی عادی دیگر است. اینکه دیدار مقابل لیورپول اولین بازی من در لیگ برتر بود و من برابر بهترین تیم لیگ به میدان رفتم چندان مهم نیست، اما من فقط می‌خواهم از سرمربی به خاطر اعتمادی که به من نشان داد تشکر کنم.

من خوشحال شدم که اولین بار به میدان رفتم، اما در پایان شاید می‌توانستیم به تساوی و حتی پیروزی دست یابیم. این اتفاق برای من معنای فراوانی داشت، شما بارها خواب این موضوع را دیده و وقتی در تلویزیون فوتبال تماشا می‌کنید، به خود می‌گویید من چنین هدفی دارم. اگر برنده می‌شدیم، شرایط خیلی بهتر می‌شد، اما من خوشحالم که اولین بازی خود را انجام دادم. البته حالا این اتفاق دیگر گذشته و بعد از اینکه من با خانواده‌ام جشن بگیرم، مرحله بعدی از راه می رسد. »

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ndjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هری کین:قصد دارم چیزهای جدیدی از مورینیو یاد بگیرم