تاریخ انتشار: 1398/10/23 20:27
کد خبر: 74724

ادعای عجیب نیمار در خصوص هواداران پاری‌سن‌ژرمن

نیمار جونیور فوق‌ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اصرار دارد علیرغم خشم هواداران پاریسی از او پس از اتفاقات تابستان، هنوز هم با آنها رابطه‌ای خوب و صمیمانه دارد....
ادعای عجیب نیمار در خصوص هواداران پاری‌سن‌ژرمن

 «نیمار جونیور» سال 2017 بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد اما پس از دو فصل بازی در این تیم که با مصدومیت‌های سنگینی هم همراه بود در تابستان گذشته به بازگشت به بارسلونا ابراز علاقه کرد. او برای تحت فشار قرار دادن باشگاه حتی دیر به تمرینات اضافه شد اما در پایان به هدف خود نرسید و در فرانسه ماندنی شد.

این اقدامات جونیور با برخورد قاطع هواداران روبرو شد و هواداران متعصب PSG چند مرتبه او را هو کردند و حتی خواهان اخراجش از تیم شدند.

نیمار حالا پس از درخشش برابر موناکو در جریان تساوی 3 - 3 شب گذشته دو تیم درباره رابطه‌اش با هواداران گفت: «بازگشتم به میادین از بهترین حس‌هایم بود. شکل حمایت هواداران از من فوق‌العاده بود و رابطه خوبی داریم. اکنون من بازیکن تیم هستم و برای این تیم همه کار می‌کنم؛ این را همه می‌دانند. احترام فوق‌العاده‌ای میان من و آنها وجود دارد و امیدوارم با حمایت آنها فصل موفقی را رقم بزنیم. من هرگز قصد نداشتم تابستان کسی را ناراحت کنم. هدف من بردن همه چیز با پاری‌سن‌ژرمن و برزیل است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z86x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار برای جدایی از PSG به توافق رسید؟!