تاریخ انتشار: 1398/10/24 01:53
کد خبر: 74679

ستاره تاتنهام؛ همچنان امیدوار به رئال و بارسلونا

کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام هنوز نسبت به جدایی از این تیم مردد است.
 ستاره تاتنهام؛ همچنان امیدوار به رئال و بارسلونا

گرچه به نظر می رسد جدایی کریستن اریکسن از تاتنهام قطعی باشد و او به نوعی در پایان دیدار تیمش مقابل لیورپول از هواداران اسپرز خداحافظی کرد، اما نشریه تایمز مدعی شد این هافبک خلاق هنوز در مورد آینده تردید داشته و امیدوار به انتقال به لالیگا در تابستان پیش رو است.

در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد توافق کریستن اریکسن با باشگاه اینتر برای انتقال به سری آ منتشر شده و قرار است این هافبک 28 ساله هفته ای 100 هزار پوند در ایتالیا دستمزد دریافت کند، اما به نظر می رسد هنوز هم احتمال ماندن اریکسن در اسپرز وجود دارد.

کریستن اریکسن قصد دارد تا پایان فصل در تاتنهام باقی خمانده و با توجه به اتمام قرارداد در تابستان، به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد لندن را ترک کند. او همچنین امیدوار به رسیدن پیشنهاد تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلناست و می داند در صورت اتمام قرارداد، احتمال دارد این تیم های اسپانیایی او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده و تنها دستمزد مورد نظر کریستن اریکسن را پرداخت کنند. با این حال هنوز هم به نظر می رسد در صورت جدایی اریکسن در فصل زمستان، اینتر از بالاترین شانس برای خرید این بازیکن برخوردار خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6vmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ناراضی تاتنهام مشتری جدید پیدا کرد