تاریخ انتشار: 1398/10/25 23:46
کد خبر: 74437

PSG در پی جذب ستاره تاتنهام

پاری سن ژرمن قصد دارد کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام را به خدمت گیرد.
PSG در پی جذب ستاره تاتنهام

قرارداد کریستن اریکسن با باشگاه تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسیدو با توجه به امتناع او از تمدید قرارداد، چاره ای جز فروش این هافبک 28 ساله در فصل زمستان برای اسپرز باقی نمانده است.

اما اگرچه در روزهای اخیر اخبار همگی حول محور توافق اینتر با اریکسن و انتقال این بازیکن به سری آ بوده، اما نشریه میرر ساعتی قبل مدعی شد پاری سن ژرمن قصد دارد در آخرین لحظات وارد این معامله شده و کریستن اریکسن را از چنگ باشگاه اینتر برباید.

پاری سن ژرمن قصد دارد شرایط جذب کریستن اریکسن را بررسی کرده و با پیشنهاد رقمی بالاتر از اینتر، نظر سران تاتنهام را جلب کند تا این بازیکن راهی لیگ فرانسه شود. تاتنهام برای فروش اریکسن به اینتر رقمی در حدود 20 میلیون یورو طلب کرده و اینتر تا به حال پیشنهادش را از 10 میلیون یورو بالاتر نبرده است.

پیر آسیلیو، مدیر ورزشی اینتر امروز برای تسریع بخشیدن به روند این قرارداد و مذاکره مستقیم با مدیران تاتنهام راهی لندن شده و به نظر می رسد خود اریکسن نیز خواهان انتقال به اینتر است، اما با توجه به اینکه او هنوز تحت قرارداد با تاتنهام است، پاری سن ژرمن قصد دارد با ارائه پیشنهادی بالاتر این باشگاه را به فروش اریکسن راضی کرده و هافبک ارزشمند دانمارکی را در روزهای آتی جذب کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5j5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره تاتنهام؛ همچنان امیدوار به رئال و بارسلونا