تاریخ انتشار: 1398/10/26 22:38
کد خبر: 74324

در سال ۲۰۱۹ مانه شایسته توپ طلا بود!

دمبا با، ستاره سابق تیم های چلسی و نیوکاسل، می‌گوید که سادیو مانه شایسته دریافت توپ طلا در سال ۲۰۱۹ بوده است.
در سال ۲۰۱۹ مانه شایسته توپ طلا بود!

سادیو مانه در یکی دو فصل اخیر روزهای فوق العاده را در لیورپول پشت سر گذاشته است. این ستاره سنگالی در فصل گذشته با لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. او همچنین به لحاظ فردی نیز عملکردی فوق العاده را ارائه داد.

مانه که در فصول گذشته یکی از بهترین بازیکنان لیورپول و حتی دنیا بوده است، چندی پیش به عنوان پنجمین بازیکن برتر جهان از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد. با این وجود ستاره سابق چلسی و نیوکسل معتقد است که سادیو مانه بیش از لیونل مسی شایسته دریافت توپ طلا بوده است. دمبا با در این باره می‌گوید: " اگر شما در سال ۲۰۱۹ آمار لیونل مسی و مانه را جابجا می گردید باز هم این مسی بود که جایزه توپ طلا را از آن خود کرد. این یک واقعیت است که مانه در فصل گذشته با لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپر جام دست یافت. او فصل باورنکردنی را پشت سر گذاشت و به جز این ها، عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرد. او در همه بازی‌ها تعیین کننده بود و من اعتقاد دارم که مانه می توانست این جایزه را از آن خود کند."

دمبا با در ادامه گفت: " من این صحبت را با بازیکنان زیادی انجام داده ام. آنها هم می گویند که این موضوع درست است اما به طور کلی مسی بازیکن بهتری است! البته، این موضوع را همه می دانند. حتی اگر سادیو مانه بیاید و به من بگوید که او از مسی بهتر است، قطعاً یک سیلی به او خواهم زد و به او می گویم که ساکت باشد اما واقعاً فکر می کنم که در سال ۲۰۱۹ مانه شایسته توپ طلا بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45z8qm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باید هر سال یک توپ طلا فقط به مسی اختصاص داده شود!