تاریخ انتشار: 1398/10/27 00:16
لی شارپ:
کد خبر: 74314

پوگبا می‌تواند به اسطوره منچستریونایتد تبدیل شود

لی شارپ، هافبک سابق شیاطین سرخ، معتقد است که پل پوگبا یکی از بهترین خریدهای تاریخ این باشگاه بوده است.
پوگبا می‌تواند به اسطوره منچستریونایتد تبدیل شود

شایعات درباره احتمال جدایی پل پوگبا از منچستر یونایتد در ژانویه دوباره به اوج خود رسیده است اما با این وجود اوله گنار سولسشر بارها تاکید کرده که این بازیکن در زمستان از جمع شیاطین سرخ جدا نخواهد شد.

ستاره ۲۶ ساله و فرانسوی یونایتد در فصول اخیر نتوانسته عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد و به همین خاطر با انتقادات زیادی روبرو بوده است. با این وجود ستاره سابق شیاطین سرخ معتقد است که او می‌تواند به اسطوره این باشگاه تبدیل شود. لی شارپ در این باره گفت: " من دوست دارم او در منچستر یونایتد بماند. فکر می‌کنم که پوگبا می‌تواند به اسطوره باشگاه تبدیل شود. من باور دارم که او یکی از بهترین بازیکنانی است که باشگاه تا به حال موفق به جذب آن شده است. پوگبا بازیکن با کلاس جهانی فوق العاده است."

شارپ در ادامه گفت: "من فکر می کنم که اگر یونایتد موفق شود بازی خود را حول محور پوگبا انجام دهد و از سمت دیگر بتواند چند بازیکن برای کمک کردن به او جذب کند، فوق العاده خواهد بود و پل در آن زمان می تواند تاثیرگذاری بیشتری روی بازی داشته باشد. با این وجود موضوع مهم این است که پوگبا می خواهد تیم را ترک کند و در این صورت شما نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6w7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سرخ پوشان مربی ویژه و مجزا خواهد داشت!