تاریخ انتشار: 1395/07/23 20:51
کد خبر: 255690

پیش بازی چلسی-لسترسیتی؛ محکوم به پیروزی

عصر شنبه و از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، چلسی در خانه، میزبان لسترسیتی خواهد بود.

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، این بازی از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و از ساعت ۱۵:۰۰ شنبه و در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آندره مارینر خواهد بود.

 شاگردان کونته که پس از سه بازی بدون برد در لیگ برتر، پیش از وقفه بازی‌های ملی با پیروزی مقابل هال سیتی، اندکی به شرایط خود سامان بخشیدند. در آن دیدار، کونته برای اولین بار در ترکیب اولیه خود از سیستم ۳ دفاعه استفاده کرد و ممکن است بخواهد این روند را ادامه دهد. خبر خوب برای کونته اما بازگشت جان‌تری کاپیتان تیم است. بازیکنی که در نبودش ضعف‌های دفاعی آبی‌های لندنی شدیدا به چشم آمد. باید دید آیا کونته با در اختیار داشتن تری بازهم از سیستم جدیدش استفاده خواهد کرد یا خیر. بااین‌حال این مربی ایتالیایی در این دیدار ویلیان، هافبک تهاجمی برزیلی خود را به خاطر مرگ مادر این بازیکن در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه زوما نیز علیرغم بازگشت به تمرینات تیم، در این بازی نمی‌تواند برای چلسی به میدان برود.

در سوی دیگر میدان اما قهرمان فصل گذشته لیگ، شرایط خوبی را در بازی‌های داخلی نمی‌کند. شاگردان رانیری اگر این بازی را شکست بخورند، رکورد بدترین دفاع از عنوان قهرمانی را جابه‌جا خواهند کرد. روباه‌ها تنها تیمی هستند که در بازی‌های خارج از خانه موفق به کسب امتیاز نشده و بیشترین گل را نیز در خانه حریفان دریافت کرده‌اند، به‌طوری‌که در دو بازی آخر خارج از خانه آن‌ها مقابل لیورپول و منچستریونایتد هرکدام ۴ بار دروازه این تیم باز شده است. رانیری در این بازی نامپلیس مندی را کماکان در اختیار نخواهد داشت و به‌جز این، نگرانی دیگری بابت ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت

 اخبار دو تیم و نکات آماری بازی

  • پس از ۶ پیروزی پیاپی مقابل لستر، چلسی در دو دیدار اخیر مقابل لسترسیتی پیروز نشده است.
  • لسترسیتی در ۵ دیدار آخر خود در لندن، ۳ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.
  • لسترسیتی ۳ بازی خارج از خانه خود در فصل جاری را شکست خورده است. آخرین قهرمانی که ۴ بازی اول خارج از خانه فصل را باخته بود، بلکبرن و در فصل ۹۵-۱۹۹۴ بوده است.
  • چلسی در کنار ساندرلند تنها تیم‌هایی هستند که هنوز در فصل جاری از ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی نشده‌اند.
  • در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی آخر دو تیم، چلسی شکست‌ناپذیر بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryj9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی دوباره نیمکت‌نشین شد