تاریخ انتشار: 1398/10/28 23:09
کد خبر: 74116

آرتتا: از نتیجه این دیدار ناامید هستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از باز شدن دروازه تیمش در دقایق پایانی ابراز نارضایتی کرد.
آرتتا: از نتیجه این دیدار ناامید هستم

توپچی ها امروز در خانه و در شزایطی که فاصله ای با برتری مقابل شفلید نداشتند، در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیده و دو امتیاز مهم را از دست دادند. میکل آرتتا از تعهد و تلاش بازیکنان تیمش راضی بوده، اما مدعی شد در لیگ برتر یک گل برتری همیشه خطرناک بوده است.

میکل آرتتا گفت: "از نتیجه این دیدار ناامید هستم زیرا آرسنال دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد. در لیگ برتر وقتی شما فقط با یک گل پیش باشید شرایط اینگونه است و تاریخ نیز موید این گل های دریافتی در خانه بوده است، زیرا ما در گذشته و در دیدار مقابل چلسی نیز در لحظات پایانی گل خوریم. حریف ما با انرژی کامل در میدان حاضر شده و سخت تلاش کرد. شاید در پنج دقیقه اول می تلاش کردیم راه حلی پیدا کنیم، اما در ادامه شفلید سیستم بازی را تغییر دادند و کنترل حریف سخت تر شده بود.

البته در ادامه ما بر جریان بازی تسلط پیدا کرده و موقعیت هایی را نیز خلق کردیم و در نهایت در اواخر نیمه اول نیز به گل رسیدیم. نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم و باز هم فرصت هایی داشتیم. در مجموع معتقدم ما می توانستیم در این دیدار پیروز شویم و من از تعهد و تلاش بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم. من به کار کردن با بازیکنان جوان راضی بوده و به این کار اعتقاد دارم.

شرایط نلسون؟ در تمرینات حادثه ای برای او رخ داد و شرایط نسلون خیلی خوب به نظر نمی رسد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8do6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرتتا: به نظرم کارت قرمز منصفانه اوبامیانگ بود!