تاریخ انتشار: 1398/10/29 18:19
کد خبر: 74029

ارزش مهاجم جدید تراکتور چقدر است؟

مهاجم جدید تراکتوری‌ها در دوره اُفت خود سر از فوتبال ایران درآورده است!

 خارجی تازه وارد تراکتوری‌هاست که پس از چند روز حضور تستی در تمرینات این تیم و با جلب نظر ساکت الهامی به جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان پیوست.

این بازیکن الجزایری متولد 29 نوامبر 1990 میلادی در شهر «عین کرمس» از شهرهای شمالی کشور الجزایر است و اکنون 29 سالگی خود را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس اطلاعات منتشره در سایت بین‌المللی ترانسفرمارکت، قرارداد مهاجم جدید و چپ پای سرخ‌پوشان به مدت یک و نیم فصل و تا پایان لیگ بیستم فوتبال ایران منعقد شده است.

حمزاوی که پست تخصصی‌‌اش مهاجم نوک بوده و قابلیت بازی در جناحین خط حمله را داراست، فقط 2 بازی ملی در کارنامه دارد که در این دیدارها موفق به گلزنی نشده است.


از معدود تصاویر حمزاوی با پیراهن تیم ملی الجزایر در فضای وب 


وی در رده باشگاهی نیز 164 بازی با پیراهن تیم‌های مختلف انجام داده که طی آن‌ها، 28 گل و 8 پاس گل با معدل تقریبی تاثیرگذاری هر 6 بازی یک گل در عملکرد او دیده می‌شود!

دوران اوج حمزاوی به سال 2015 برمی‌گردد که ارزش او تا 500 هزار یورو افزایش یافته بود؛ وی در آن سال با امضای قرارداد 450 هزار بورویی از تیم بجایا الجزایر به تیم ناسیونال پرتغال منتقل و لژیونر شد.

 

درحال حاضر قیمت این بازیکن در سایت معتبر ترانسفرمارکت 300 هزار یورو برآورد می‌شود که در سال‌های اخیر سیر نوسانی داشته و نهایتا روند کاهشی را نشان می‌دهد.

ارزش‌گذاری صورت گرفته همچنین مشخص می‌کند که عکاشه حمزاوی در دوران اُفت فوتبال خود به تراکتور پیوسته و جالب اینکه قیمت کنونی او کمتر از ساسان انصاری دیگر مهاجم این تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avprg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه زیاد دژاگه و شجاعی برای شروع نیم فصل دوم