تاریخ انتشار: 1398/11/01 22:49
کد خبر: 73763

سرمربی پاری سن ژرمن: کاوانی اعتماد به نفسش را از دست داده است

توماس توخل ابراز امیدواری کرد ادینسون کاوانی در این تیم باقی بماند.
سرمربی پاری سن ژرمن: کاوانی اعتماد به نفسش را از دست داده است

نیمکت نشینی و مصدومیت های متوال و همچنین انتقال مائورو ایکاردی به پاریس، باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال جدایی ادینسون کاوانی و انتقال او به تیم هایی چون چلسی یا اتلتیکومادرید شده است. حالا توماس توخل در مورد شرایط این ستاره اوروگوئه ای و دلایل افت کاوانی در فصل جاری توضیح داده است.

توماس توخل گفت: "فعلا کاوانی نیمکت نشین خواهد بود، زیرا او فاقد ریتم و اعتماد به نفس برای حضور در میدان است. اعتماد به نفس به خصوص برای گلزن ها مهمترین موضوع است، اما در باشگاه های های بزرگ و با وجود بازیکنانی با کیفیت فراوان، رقابت سختی وجود دارد و حضور در ترکیب برای کاوانی آسان نیست.

من از شرایط آگاه بوده و او را کاملا درک می کنم. از اینکه رفتار کاوانی هنوز هم حرفه ای است بسیار خوشحالم و اگر بازیکنی آسیب ببیند، ما یک جایگزین فوق العاده خواهیم داشت. اگر کاوانی دوباره ریتمش را پیدا کند، ما می توانیم او را به زمین فرستاده و بازیکن دیگری را بیرون بگذاریم. ما هنوز این موضوع را در ذهن داریم، اما به همین دلیل اگرچه کشاله ران کاوانی هنوز کمی مشکل دارد، اما بهتر است که او عضوی از گروه باشد.

جدایی احتمالی کاوانی؟ من بارها گفته ام که نمی خواهیم بازیکنی را از دست بدهیم، اما گاهی اوقات ممکن است این اتفاق رخ دهد و این یک واقعیت است. من هنوز هم همین احساس را دارم، اما  شاید هیچ اتفاقی نیفتد و بنابراین ساکت می مانم. ادینسون یکی از بازیکنان ما است و من از این اتفاق خوشحالم.

اگر اوضاع تغییر کند، ما خودمان را با شرایط تطبیق می دهیم. حالا کاوانی اینجا بخشی از تیم من است. اگر اوضاع تغییر کند، درآینده درباره آن فکر خواهیم کرد. کاوانی بارها مصدوم شده است اما این تقصیر او نبوده و تقصیر ما هم نیست. کاوانی مجبور به سپری کردن جلسات تمرینی فردی زیادی بوده و به همین دلیل اعتماد به نفسش را از دست داده است. کافی به اندازه کافی بازی نکرده و گل نمی زند، اما ما نمی توانیم بیش از حد در مورد این موضوع فکر کنیم، زیرا او مصدوم بوده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7bad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوانی از PSG جدا نخواهد شد؛مطمئنم!