تاریخ انتشار: 1398/11/02 19:31
کد خبر: 73666

هیچ وقت از ترک بارسلونا پشیمان نشدم / یک مصدومیت بد من را عقب انداخت

آداما ترائوره مهاجم مالیایی-اسپانیایی وولورهمپتون همچنان معتقد است که تصمیمش برای جدایی از بارسلونا تصمیم درستی بوده است.

آداما ترائوره محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است ولی نتوانست خود را به تیم اول باشگاه تحمیل کند و با تنها یک بازی برای بارسلونا این تیم را به مقصد استون ویلا ترک کرد. او سپس به میدلزبورو رفت و اکنون با پیراهن وولوز چشم ها را خیره کرده است.

ترائوره اخیرا در بازی با منچسترسیتی ستاره تیمش بود و با زدن گل اول تیمش، زمینه برای بازگشت رویایی را فراهم کرد. وولوز در حالی که 0-2 از سیتی عقب بود، توانست 3-2 به پیروزی دست یابد.

ترائوره در مصاحبه با کادنا سر گفت که سریع ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است:« بله؛ این را جی پی اس هایی که در تمرینات به ما متصل می کنند نشان داده اند. من در وولوز سریع ترین هستم و احتمالا در لیگ برتر. همه به من می گویند که سرعتم خیلی زیاد است. هدفم این است که به یکی از بهترین های تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شوم.»

جدایی از بارسا:« 10 سال در بارسا بودم و خاطرات خوبی برای من به یادگار ماند. یادم است که یک بازی برای تیم اول بارسا انجام دادم و در آن بازی به جای نیمار وارد زمین شدم. در نهایت اما مشکلات و سو تفاهم هایی ایجاد شد و تصمیم به جدایی گرفتم.

قبول دارم که جدایی از بارسا به شکل دلخواه و خوبی صورت نگرفت اما هرگز از تصمیم خودم برای ترک این باشگاه پشیمان نشدم. از بارسا رفتم تا به عنوان بازیکن پیشرفت کنم. سال اول حضورم در انگلیس خوب نبود چون یک مصدومیت بد من را عقب انداخت اما حالا از شرایطم بسیار راضی هستم. احتمالا اگر در بارسا می ماندم، وضعیت فعلی را نداشتم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roq9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نامزدهای بهترین بازیکن ماه لالیگا مشخص شدند