تاریخ انتشار: 1398/11/02 21:55
کد خبر: 73647

فرناندس در یک قدمی منچستریونایتد

به نظر می رسد انتقال برونو فرناندس به منچستریونایتد در آستانه نهایی شدن است.
فرناندس در یک قدمی منچستریونایتد

با توجه به مصدومیت طولانی مدت بازیکنانی چون پل پوگبا و اسکات مک تومینای، شیاطین سرخ قصد دارند در همین فصل زمستان معامله ای بزرگ را نهایی کرده اند و برونو فرناندس، هافبک پرتغالی و 25 ساله اسپورتینگ لیسبون را جذب کنند. طبق ادعای روزنامه پرتغالی ابولا، منچستریونایتد در آستانه توافق توافق با اسپورتینگ لیسبون برای خرید هدف بلند خود برونو فرناندس است.

منچستریونایتد پیشنهادش برای جذب برونو فرناندس را افزایش داده و قرار است حدود 47 میلیون پوند به علاوه 8.5 میلیون پوند پاداش برای خرد این هافبک 25 ساله پرداخت کند. اسپورتینگ امیدوار بود قراردادی به ارزش 60 میلیون پوند برای فروش برونو فرناندس بسته شود، اما حالا به نظر می رسد آنها حاضر به دیدار و مذاکره با یونایتد در اواسط این ماه هستند.

برونو فرناندس که شاید دیشب برای اخرین بار با لباس اسپورتینگ لیسبون به میدان رفته بود، در شب شکست این تیم مقابل براگا ساعاتی جنجالی را سپری کرده و به یکی از دوربین های فیلمبرداری نیز حمله کرد تا شاید خاطره تلخی از آخرین حضور با لباس این تیم پرتغالی به ثبت برساند. پیش از این ایعاتی در مورد احتمال انتقال برونو فرناندس به رئال مادرید نیز وجود داشت، اما به نظر می رسد مقصد نهایی این بازیکن استادیوم اولدترافورد باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxj7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کریشتف پیونتک مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفت