تاریخ انتشار: 1398/11/04 15:35
کد خبر: 73528

منچستری ها وضعیت مهاجم PSG را زیرنظر گرفتند

باشگاه منچستریونایتد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم پاری‌سن‌ژرمن امتحان خواهد کرد.
منچستری ها وضعیت مهاجم PSG را زیرنظر گرفتند

ادامه روند ناامیدکننده منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جاری و مصدومیت‌ بازیکنانی همچون مارکوس رشفورد، پل پوگبا و اسکات مک‌تامینی مدیران این باشگاه انگلیسی را وادار کرده تا در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری به فکر تقویت این تیم به خصوص در فاز هجومی بیفتند.

بر اساس گزارش نشریه «تلگراف»، باشگاه منچستریونایتد وضعیت ادینسون کاوانی را زیرنظر دارد و در حال ارزیابی این موضوع است که آیا باید برای جذب این مهاجم اروگوئه‌‌ای اقدام کند یا خیر. پیش از این هم شایعاتی در خصوص علاقه‌مندی این باشگاه انگلیسی به جذب مهاجم پاریسی‌ها مطرح شده بود. منچستریونایتد در حالی قصد دارد با وسواس بیشتری نسبت به جذب کاوانی 32 ساله اقدام کند که اتلتیکومادرید نسبت به خدمت گرفتن این بازیکن وضعیت بهتری دارد.

کاوانی 32 ساله که این فصل در کنار مصدومیت‌هایی که به آن دچار شده، به نوعی پشت مهاجمانی همچون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی مانده، قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. باشگاه‌هایی همچون چلسی، فلامنگو و چند باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) از جمله باشگاه تازه تأسیس اینتر میامی هم وضعیت مهاجم پیشین ناپولی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شمار می‌رود را هم زیرنظر دارند.

کاوانی که تاکنون در 292 بازی از رقابت‌های مختلف 198 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است، تاکنون با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

او این فصل تنها در 14 بازی از رقابت‌های مختلف (مجموعاً 568 دقیقه) برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 5 گل‌زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nb5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدرو تا 2020 در چلسی ماندنی شد