تاریخ انتشار: 1398/11/05 12:43
کد خبر: 73432

قدوس از فهرست نفرات اصلی آمیان خارج شد

رقابت های لیگ یک فرانسه در حالی وارد هفته بیست و یکم خود شد که باشگاه آمیان در سفر به شهر برست قید ستاره ایرانی خود را زد.
قدوس از فهرست نفرات اصلی آمیان خارج شد

سامان قدوس همچنان در بند مصدومیت قرار دارد تا بازی حساس امشب آمیان با برس در هفته بیست ویکم لیگ یک فرانسه را از دست بدهد. ستاره ایرانی که امیدوار بود در ورود به سال 2020 اتفاقات ناخوشایند چهار ماه گذشته را با بازی های خوب فراموش کند از دو هفته قبل با آسیب دیدگی ناخواسته روبرو عملا از فهرست نفرات اصلی آمیان خارج شد.

لوکا السانر سرمربی اسلوونیایی آمیان در کنفرانس خبری دیروز با اشاره به غایبان و محرومان تیمش برای بازی امشب با برس مدعی شد سامان قدوس هنوز شرایط مطلوب را به دست نیاورده و تست های گرفته شده از این بازیکن چندان امیدواربخش نبوده است از همین رو حضورش مقابل برس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به این ترتیب آمیان امشب در مصاف با برس باز هم بدون ستاره ایرانی خود به میدان می رود بلکه با کسب امتیاز از این بازی مهم به شرایط نامساعد خود در جدول رده بندی سرو سامان بدهد. هم تیمی های سامان با گذشت 20 هفته از لیگ یک فرانسه با 18 امتیاز جایگاه هجدهم را در اختیار دارند و امیدوارند از مصاف با تیم چهاردهم برس با دست پر به خانه بازگردند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7we9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره فوتبال ایران مهاجم آمریکایی را نیمکت‌نشین کرد