تاریخ انتشار: 1398/11/06 10:58
کد خبر: 73332

مسی استعداد بیشتری نسبت به رونالدو دارد

گوتی، اسطوره باشگاه رئال مادرید، صحبت درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت.
مسی استعداد بیشتری نسبت به رونالدو دارد

صحبت درباره بهتر بودن کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی یکی از بحث های متداول هواداران فوتبال طی سال های اخیر بوده است. این موضوع به جز هواداران به کارشناسان فوتبال و بازیکنان نیز کشیده شده و در طول این سالها بسیاری از آنها درباره بهتر بودن یکی از این دو فوق ستاره صحبت کرده اند.

اسطوره باشگاه رئال مادرید کسی است که در جدیدترین اظهار نظر به صحبت درباره مسی و رونالدو پرداخت است. گوتی در این باره گفت: "من فقط یک بازیکن را می شناسم که در هر بازی موفقیت های بزرگی را به جا می گذارد و آن لیونل مسی است. هر وقت به میدان می‌رود یک اتفاق ویژه رخ می‌دهد. سایر بازیکنان اما فراز و نشیب های بسیار زیادی دارند. "

گوتی در ادامه گفت: "درست است که من اخیراً در توئیتی مسی را به رونالدو ترجیح دادم اما کاری که کریستیانو انجام داده نیز بسیار با ارزش است. او بازیکن خوبی به حساب می‌آید. مسی استعداد بیشتری دارد. کریستیانو گلزن و جاه طلب تر است. او بازیکنی خودساخته است. باورنکردنی است که رونالدو در دوران مسی موفق شد ۵ توپ طلا به دست آورد. او در زمان حضور در رئال مادرید نیز از اهمیت بالایی برای تیم برخوردار بود. رونالدو مخصوصاً در بازی های بزرگ کمک زیادی به تیم می کرد و فکر می‌کنم که رئال مادرید این بازیکن را از دست داد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7wwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی ماریا: مسی کارهایی با توپ انجام می‌دهد که دیگران از انجام آنها ناتوانند