تاریخ انتشار: 1398/11/07 22:09
کد خبر: 73085

منتفی شدن انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ

فعلا و حداقل در فصل زمستان امکان انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا وجود ندارد.
منتفی شدن انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ

بعد از مصدومیت طولانی مدت لوییس سوارز و دوری این مهاجم باتجربه تا پایان فصل، بارسلونا در هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب مهاجم جایگزین کرده و نام های زیادی در این خصوص مطرح شده است، اما نشریه اسپورت مدعی شد فعلا انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ منتفی است.

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی به مدت 15 روز در ابتدای تابستان پیش رو در قرارداد این مهاجم 22 ساله و آرژانتینی فعال می شود و بارسلونا امیدوار است در آن مقطع موفق به جذب لائوتارو مارتینز شود. رابطه خوب این ستاره جوان با لیونل مسی و قدرت تمام کنندگی بالای او در محوطه جریمه، بارسلونا را علاقمند به جذب این بازیکن آینده دار در تابستان کرده است. اما علیرغم تماس های مدیران این باشگاه با همتای اینتری، حداقل در زمستان امکان انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ غیرممکن به نظر می رسد.

همچنین دونیل مالن، مهاجم جوان آیندهوون نیز یکی دیگر از اهداف بلندمدت بارسلونا برای جانشینی لوییس سوارز بوده و بلوگرانا در تابستان احتمال جذب او را نیز زیر نظر خواهد گرفت.

در هفته های اخیر نام های فراوانی از جمله اولیویه ژیرو و فرناندو یورنته برای انتقال به نوکمپ مطرح شده، اما در حال حاضر گزینه هایی چون بن یدر از موناکو و رودریگو از والنسیا، محتمل ترین گزینه برای تقویت خط حمله بارسلونا در روزهای آتی به نظر می رسند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5xw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا در فکر جذب بازیکن جدید