تاریخ انتشار: 1398/11/09 17:18
کد خبر: 72868

جذب مرتس،هدف بعدی باشگاه اینتر

هدف بعدی باشگاه اینتر در نقل‌وانتقالات به خدمت گرفتن مهاجم بلژیکی تیم فوتبال ناپولی است.
جذب مرتس،هدف بعدی باشگاه اینتر

باشگاه اینتر که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری موفق شد اشلی یانگ را با قراردادی 6 ماهه از منچستریونایتد، ویکتور موزس را با قراردادی قرضی 6 ماهه از فنرباغچه و کریستین اریکسن را با قراردادی چهار و نیم ساله از تاتنهام به خدمت بگیرد، پروژه بعدی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات مشخص شد.

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، مدیران باشگاه اینتر در حال کار بر روی پروژه جذب دریس مرتنس هستند و قصد دارد مهاجم بلژیکی ناپولی را در تابستان آینده به جمع نراتزوری اضافه کنند. آنتونیو کونته که در خط حمله روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس را دارد، قصد اضافه کردن مهاجمی دیگر به خط حمله آتشین خود را دارد و مرتنس 32 ساله را گزینه مناسبی برای جانشینی الکسیس سانچس می‌بیند که در پایان فصل به منچستریونایتد بازخواهد گشت.

قرارداد کنونی مرتنس با ناپولی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و بعید به نظر می‌رسد او قراردادش را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کند. این مهاجم بلژیکی که در سال 2013 از پی‌اس‌وی آیندهوون به ناپولی پیوست، تاکنون در 300 بازی برای آبی‌پوشان ناپل به میدان رفته و موفق شده 118 گل به ثمر برساند.

او که چندی پیش از رکورد 115 گل دیه‌گو مارادونا با پیراهن ناپولی گذشت، در حال حاضر با 118 گل‌زده دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه ایتالیایی به شمار می‌رود و تنها سه گل دیگر برای رسیدن به رکورد 121 گل مارک هامشیک نیاز دارد.

مرتنس این فصل هم عملکرد بدی در ترکیب ناپولی نداشته و در 22 بازی از رقابت‌های مختلف که برای این تیم به میدان رفته، آمار 9 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wl85d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد جدید فوق ستاره دانمارکی؛ اریکسن در لیگ ایتالیا