تاریخ انتشار: 1398/11/10 11:35
کد خبر: 72785

سرمربی تونسی به حمایت از ستاره ایرانی پرداخت

با وجود از دست دادن ضربه پنالتی و حذف السیلیه به خاطر این اتفاق مقابل شهرخودرو ایران، سرمربی تونسی السیلیه به حمایت از ستاره ایرانی پرداخت.
سرمربی تونسی به حمایت از ستاره ایرانی پرداخت

با ضربه پنالتی که کریم انصاری فرد از دست داد السیلیه بعد از ماراتن 120 دقیقه ای مقابل شهرخودرو ایران از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آن هم برای اولین بار در تاریخ باشگاه بازماند تا اوضاع برای ستاره ایرانی همین طور سرمربی تونسی السیلیه نامساعدتر از همیشه پیش برود.

در شرایطی که نتایج فصل جاری السیلیه هم نشانی از تیم خوب فصل قبل ندارد، حاتم طرابلسی سرمربی این تیم گفت:« ما هر کاری لازم بود در بازی پلی آف انجام دادیم اما رقیب ایرانی ما هم تیم قابل احترام با مهره های تعیین کننده بود که تیم السیلیه را به دردسر انداخت. قبول دارم بهترین فرصت برای صعود به مرحله گروهی را از دست دادیم اما روند رو به جلوی ما اینجا متوقف نمی شود و قطعا شرایط بهتری از تیم در واکنش به این نتیجه خواهید دید».

سرمربی تونسی در ادامه با اشاره به این که ستاره های بزرگ دنیا هم پنالتی از دست می دهند با حمایت از انصاری فرد ، افزود:« به نظرم ما در پنالتی ها نباختیم چون قبل از شروع این ضربات تیم با از دست دادن بهترین فرصت های گلزنی که خلق شده بود، زمینه شکست را فراهم کرد. همیشه در ضربات پنالتی اتفاقات غیرمنتظره رقم می خورد و بهترین ستاره های دنیا هم ضربات شان را از دست می دهند پس نمی توان همه چیز را گردن از دست دادن این پنالتی انداخت».

کریم انصاری فرد با به ثمررساندن 6 گل در این فصل از لیگ ستارگان بهترین گلزن السیلیه قلمداد می شود ضمن این که در مصاف با شهرخودرو بهترین موقعیت گلزنی میزبان قطری نیز روی هنرنمایی این ستاره ملی پوش به دست آمد که توپ با خوش شانسی رحمتی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5x9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست السیلیه در شب گلزنی انصاری فرد