تاریخ انتشار: 1398/11/10 19:00
کد خبر: 72737

خرید شصت میلیون یورویی رئال هیچ ارزشی ندارد

لوکا یوویچ شب گذشته در زمین ساراگوسا از ابتدا به میدان رفت و در 73 دقیقه ای که بازی کرد، کار خاصی انجام نداد.

به نقل از آاس، در برتری پرگل و 4 گله ی رئال مادرید برابر ساراگوسا تنها یک نکته منفی وجود داشت که به لوکا یوویچ بر می گردد. خرید 60 میلیون یورویی رئال از فرانکفورت که تا به اینجا در 748 دقیقه حضور در میدان تنها یک گل به ثمر رسانده است.

زیدان شب گذشته بازهم به او اعتماد کرد و انتظار می رفت که یوویچ در برابر حریف دسته دومی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد اما در طول 73 دقیقه، او تنها 14 بار به توپ ضربه زد و هفت پاس به هم تیمی هایش داد. این آمار را با آمار آرئولا گلر رئال مقایسه کنید: 34 ضربه به توپ و 10 پاس.

یوویچ از گلر رئال سه پاس کمتر داد و ضربه های او به توپ نیز کمتر از نصف آرئولا بود. یک پاس در هر 10 دقیقه نشان می دهد که یوویچ در بازی سردرگم و کم تحرک بود. اتفاقی که روی هم تیمی های او نیز اثر منفی داشت چرا که آنها به تحرک بالای کریم بنزما در خط حمله عادت دارند. عجیب تر اینکه یوویچ فصل گذشته در چنین مقطعی 18 گل برای فرانکفورت به ثمر رسانده بود.

رئال برای جذب یوویچ هزینه بالایی متحمل شده اما ستاره صرب هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند؛ با این حال زیدان پس از فینال سوپرکاپ در دفاع از او گفت:« یوویچ 21 سال دارد و تازه به رئال آمده. او آینده باشگاه است و باید به وی زمان بدهیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5xxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن رئال در مسیر جدایی؟