تاریخ انتشار: 1398/11/10 19:16
کد خبر: 72735

اسلحه مخفی زیدان دهان منتقدان را بست

تونی کروس فصل جاری به قدری خوش درخشیده که منتقدان خود را کاملا خاموش کرده است. ستاره ای که سلاح مخفی زیدان در فصل جاری محسوب می شود.
 اسلحه مخفی زیدان دهان منتقدان را بست

به نقل از مارکا، تونی کروس به همراه کاسیمیرو بدون شک از ارکان قدرت خط دفاعی رئال در فصل جاری هستند. ستاره ای که نه تنها در کارهای دفاعی که در حملات رئال مادرید نیز نقش به سزایی دارد. تا جایی که کروس تبدیل به یکی از سلاح های اصلی زیدان در خط تهاجمی شده است.

آمارها در مورد کروس به تنهایی صحبت می کنند؛ او تا به اینجای فصل توانسته 4 گل بزند و هشت پاس گل نیز بدهد. فصل گذشته او در تمام بازی هایی که انجام داد تنها یک گل زد و شش پاس گل داد.

شب گذشته در بازی برابر ساراگوسا تونی کروس دو پاس گل داد. او روی گل اول توپ را نزدیک به نقطه کرنر به صورت عرضی برای رافا واران فرستاد تا مدافع فرانسوی دروازه خالی را باز کند. در گل دوم، کروس خود توپ گیری کرد و توپ را بیرون محوطه جریمه به لوکاس رساند تا او گل دوم رئال را به ثمر برساند.

جالب اینکه کروس در بازی یکشنبه شب مقابل وایادولید نیز پاس تک گل رئال را به ناچو داده بود. روی سانتر او بود که ناچو با ضربه سر گلزنی کرد. سه پاس گل متوالی از سوی کروس نشان می دهد که او این روزها تا چه اندازه آماده است.

ستاره آلمانی به لطف زیدان نسبت به فصل گذشته کاملا متحول شده است. او فصل قبل از بازیکنانی بود که بیشترین انتقادها به او می شد و زمانی که تابستان با او تمدید شد، بسیاری متعجب شدند اما قطعا همان ها حالا متوجه شده اند که چرا زیدان روی حفظ کروس و تمدید با او اصرار داشت. در فصلی که رئال برای سه گانه خیز برداشته، این آمادگی کروس بهترین خبر ممکن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد فوق العاده کروس با پیراهن رئال