تاریخ انتشار: 1398/11/10 21:46
کد خبر: 72714

استراتژی لیورپول در لیگ برتر

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، مدعی شد که این تیم در هر مقطع تنها به بازی بعدی خود فکر می کند.
استراتژی لیورپول در لیگ برتر

لیورپول شب گذشته در چهارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس رو در روی وستهام قرار گرفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. تیم یورگن کلوپ حالا ۷۰ امتیازی شده و با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی فاصله ۱۹ امتیاز ایجاد کرده است؛ موضوعی که قرمزهای آنفیلد را به شکست طلسم باشگاه و قهرمان شدن در لیگ برتر امیدوار کرده است.

ستاره برزیلی لیورپول اما معتقد است که این تیم در یک بازی دشوار مقابل وستهام به پیروزی رسیده است. آلیسون بکر در این باره گفت: " بازی در برابر وستهام و در ورزشگاه آن ها همیشه سخت بوده است. ممکن است که وستهام در حال حاضر رتبه خوبی در جدول نداشته باشد اما واقعاً تیم خوبی هستند. با این وجود ما آرامش خود را حفظ کردیم و با ایجاد فضا در دفاع حریف به سه امتیاز مهم دست یافتیم. این مهم‌ترین اتفاق است و از پیروز شدن مقابل وستهام خوشحال هستیم."

آلیسون در ادامه گفت: " همیشه گفته ایم و باز هم می‌گویم که ما در هر مقطع تنها به بازی بعدی مان فکر می کنیم. به این شکل که دیدار بعدی قطعاً یکی از مهم ترین بازی‌های فصل ما خواهد بود. لیگ برتر رقابتی سطح بالا است بنابراین ما نمیتوانیم به چیزهای کم قانع باشیم پس باید به تلاش کردن ادامه دهیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6x6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلایل موفقیت لیورپول در فصل جدید