تاریخ انتشار: 1398/11/10 23:17
کد خبر: 72704

امره جان در یک قدمی دورتموند

هافبک آلمانی راه‌راه پوشان تورین در آستانه پیوستن به زردپوشان وستفالن قرار دارد.
امره جان در یک قدمی دورتموند

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» چاپ لندن مدعی شد امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس که تنها یک قدم تا بازگشت به وطنش فاصله دارد امروز (پنجشنبه) به بوروسیا دورتموند خواهد پیوست.

این هافبک آلمانی که در سال ۲۰۱۸ از لیورپول به یوونتوس پیوست، قراردادش با این تیم تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، اما با آمدن مائوریتزیو ساری، سرمربی جدید بانوی پیر به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و این فصل تنها در ۸ بازی برای این تیم به میدان رفته است.

امره جان بعد از خارج شدن نامش از فهرست لیگ قهرمانان یووه در ماه سپتامبر گذشته به وضوح اعلام کرد از وضعیتش در این تیم ناراحت است و نمی‌خواهد شانس همراهی تیم ملی آلمان در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را از دست دهد، برای همین قصد دارد به تیمی برود که فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد و امیدوار است مسئولان یوونتوس با در نظرگرفتن این موضوع با جدایی‌اش در مهلت نقل و انتقالات زمستانی موافقت کنند.

به نظر می‌رسد این هافبک ۲۶ ساله علیرغم رسیدن پیشنهاد‌هایی از لیگ‌های انگلیس و ایتالیا با باشگاه دورتموند به توافق دست یافته و قرار است با قراردادی قرضی با بند خرید قطعی راهی این تیم آلمانی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n6no

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره یوونتوس در یک قدمی بوندس لیگا