تاریخ انتشار: 1398/11/12 11:57
کد خبر: 72576

خرید جدید یونایتد معرفی شد

باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که اودیون ایگالو ستاره نیجریه‌ای باشگاه چینی شانگهای شینهوا را به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به خدمت گرفته است.
خرید جدید یونایتد معرفی شد

بر اساس اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، شیاطین سرخ اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای باشگاه چینی شانگهای شینهوا را با یک قرارداد قرضی که تا پایان فصل جاری معتبر خواهد بود به خدمت گرفته‌اند. ایگالو پیش از این سابقه بازی در لیگ برتر با پیراهن واتفورد را هم داشته است.

بر اساس اعلام بی‌بی‌سی، ایگالو همچنان در چین حضور دارد ولی انتظار می‌رود امروز ظرف ساعات آینده به انگلیس پرواز کند.

166

ایگالو در فاصله سالهای 2014 تا 2017 که در واتفورد بازی می‌کرد برای این تیم در 99 مسابقه به میدان رفته و 39 گل به ثمر رسانده است.

اوله گنار سولسشر با تایید خبر انتقال ایگالو گفت:" اودیون یک بازیکن باتجربه است. او در تیم ما باعث می‌شود در مدت کوتاهی که در کنارمان است گزینه‌هایمان در مورد انتخاب مهاجم مرکزی افزایش پیدا کند. ایگالو پسر خیلی خوب و یک فوتبالیست حرفه‌ای است و در دوران حضورش در این تیم همه تلاش خود را خواهد کرد".

ایگالو در سال 2017 به چین رفته و ابتدا به باشگاه چانگچوان یاتای در سوپرلیگ این کشور پیوست ولی بعد از دو فصل راهی شانگهای شینهوا شد و در 19 بازی برای این تیم 10 گل به ثمر رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n6ww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید شیاطین‌سرخ آینده پوگبا را به خطر انداخت