تاریخ انتشار: 1398/11/12 18:34
کد خبر: 72527

راموس در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

مدافع رئال مادرید می‌تواند با حضور در دیدار برابر اتلتیکو مادرید یک رکورد جدید به نام خود ثبت کند.
راموس در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

به نقل از آس، سرخیو راموس امشب (شنبه) نام خود را در تاریخ داربی‌های مادرید ثبت می‌کند. مدافع رئال مادرید در ترکیب تیمش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد و می‌تواند به رکورد خنتو و سانچیس برسد. دو بازیکن سابق سفیدپوشان ۴۲ بار برای رئال مادرید در داربی‌ها به میدان رفتند. کاپیتان رئال مادرید در ۴۱ داربی خود ۱۹ پیروزی، ۱۴ تساوی و هشت شکست را تجربه کرده است.

راموس در چند سال اخیر به گربه سیاه اتلتیکو تبدیل شده است. او شش گل به ثمر رسانده است و تنها لیونل مسی (۳۱ گل)، کریستیانو رونالدو (۲۵ گل) و لوییس سوارس (هشت گل) بیش از او دروازه اتلتیکو را باز کردند. راموس تنها برابر سویا بیش از این گلزنی و دروازه تیم سابقش را هفت بار باز کرده است.

گل‌های مدافع اسپانیایی نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند. او در سه فینال اخیر مقابل تیم دیگو پابلو سیمئونه گلزنی کرده است. نخستین بار این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۴ رخ داد. ضربه سر به یادماندنی‌اش در دقیقه ۹۳ باعث شد بازی به تساوی یک بر یک برسد و قهرمان در وقت‌های اضافه مشخص شود (رئال مادرید دسیما را بالای سر برد). دو سال بعد در میلان نخستین گل بازی را به ثمر رساند و سپس چهارمین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد. همچنین در سوپرجام اروپا ۲۰۱۸ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما در پایان روخی بلانکو جام قهرمانی را بالای سر برد.

آخرین گل این بازیکن برابر اتلتیکو یادآور خاطره خوبی برای سفیدپوشان است. راموس در فینال سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۰ آخرین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد تا رئال مادرید فاتح نخستین جام سال شود.

رئال مادرید شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در هفته بیست و یکم لالیگا در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jjyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس مخالف رفتنم به رئال بود!