تاریخ انتشار: 1398/11/12 23:42
کد خبر: 72478

بایرن مونیخ بدنبال جذب سانه و هاورتس

باشگاه بایرن مونیخ در تابستان آینده دو بازیکن را به ترکیب خود اضافه خواهد کرد.
بایرن مونیخ بدنبال جذب سانه و هاورتس

طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های آلمانی، باشگاه بایرن مونیخ با اختصاص بودجه‌ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو، خود را آماده جذب لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی و کای هاورتس، هافبک آلمانی تیم بایرلورکوزن در تابستان آینده می‌کند.

قرارداد لروی سانه تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با منچسترسیتی اعتبار دارد. باشگاه بایرن مونیخ از تابستان گذشته تلاش‌های بسیاری برای خرید این مهاجم آلمانی انجام داد، اما در نهایت سانه تصمیم گرفت در منچسترسیتی بماند. با آغاز فصل جدید این بازیکن دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد و همین موضوع باعث دوری چندماهه او از میادین شد.

با همه این حواشی به نظر می‌رسد باواریایی‌ها هنوز از جذب سانه ناامید نشده‌اند و مسئولان این باشگاه قصد دارند با در نظر گرفتن بودجه‌ای به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو در نقل و انتقالات تابستانی آینده سانه و کای هاورتس را به خدمت بگیرند.

کای هاورتس هم که قراردادش تا سال ۲۰۲۲ با بایرلورکوزن اعتبار دارد، عملکرد موفقی در ترکیب این تیم داشته و فصل گذشته در ۴۲ بازی که برای بایرلورکوزن به میدان رفت موفق شد ۲۰ گل به ثمر برساند. وی با آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا نیز در مجموع ۲۳ بازی که انجام داده ۵ گل به ثمر رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmmod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران بایرن منتظر خرید دقیقه 90 سانه