تاریخ انتشار: 1398/11/13 00:04
کد خبر: 72474

زیدان: بازیکنان مقصر نبودند و مشکل من بود!

سرمربی رئال مادرید خود را مسئول عملکرد نه چندان خوب تیمش در نیمه اول دیدار برابر اتلتیکو مادرید می‌داند.
زیدان: بازیکنان مقصر نبودند و مشکل من بود!

به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و دوم لالیگا با تک گل کریم بنزما توانست اتلتیکو مادرید را شکست دهد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: همه خوشحال هستیم. به دنبال این هدف بودیم. نیمه اول شرایط برایمان سخت شده بود و تیم حریف خوب بازی می‌کرد. ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. من مسئول بازی نیمه اول هم هستم. دوست ندارم بین دو نیمه تعویض کنم اما برای این دیدار نیاز بود. می‌توانستم دو بازیکن دیگر را تعویض کنم چون از وضعیت تیم راضی نبودم. با این حال بازیکنان مقصر نبودند و مشکل من بود. باید کمی تغییر ایجاد می‌شد و این کار را انجام دادم. نیمه دوم از همه لحاظ بهتر بودیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: بدون توپ و با توپ تمرکز داشتیم. در زمین، باز و سریع بازی می‌کردیم. تک‌گل بازی هم به این روش به ثمر رسید و با همکاری وینیسیوس، فرلان مندی و ضربه کریم بنزما رقم خورد. خیلی سریع عمل کردیم. کاری که این بازیکنان انجام می‌دهند آسان نیست. از عملکردشان خشنودم چون آنها در زمین می‌جنگند. زمانی که با شرایط سخت روبه‌رو می‌شویم ناامید نمی‌شویم. این تیمی است که داریم و  تشویق هواداران در پایان بازی نشان‌دهنده همین موضوع است.

سرمربی فرانسوی در پایان گفت: اتلتیکو تیمی است که خیلی خوب دفاع می‌کند. شما می‌توانید هر چیزی بگویید. آنها جنگنده‌اند. ما در یک داربی همیشه سختی‌های خودمان را داریم. بازی آسان وجود ندارد. فوتبال این چنین است اما در پایان ما برنده این بازی مهم شدیم. اکنون باید به این روند ادامه دهیم چون بازی‌های زیادی باقی مانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zzjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: سویا نباید گلایه ای داشته باشد