تاریخ انتشار: 1398/11/14 11:12
کد خبر: 72296

سرمربی منچسترسیتی: لیگ برتر نگران 100امتیازی شدن لیورپول باشد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید وقتی یک باشگاه در لیگ برتر به حاکم بلامنازع تبدیل شده و تا پایان فصل می‌تواند به 100 امتیاز دست پیدا کند این باید برای لیگ انگلیس نگران‌کننده باشد.
سرمربی منچسترسیتی: لیگ برتر نگران 100امتیازی شدن لیورپول باشد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید وقتی در یک فصل لیگ برتر یک تیم مثل لیورپول می‌تواند با این اختلاف به حاکم بلامنازع لیگ تبدیل شود این باید برای سازمان لیگ برتر انگلیس نگران‌کننده باشد.

شاگردان یورگن کلوپ تا این لحظه که 25 هفته از لیگ برتر سپری شده با 22 امتیاز اختلاف با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان صدرنشین هستند و تا اینجا تنها دو امتیاز از دست داده‌اند. این در حالی است که فصل گذشته لیورپول با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به منچسترسیتی که 98 امتیاز بدست آورد و قهرمان شد در رتبه دوم قرار گرفت.

لیورپول حالا در مسیری قرار دارد که می‌تواند رکورد سال گذشته سیتی را هم بشکند و امتیازهایش را به 100 یا بیشتر برساند و پپ گواردیولا می‌گوید این شرایط باید برای لیگ برتر نگران‌کننده باشد. پپ بعد از بازی دیشب تیمش مقابل  تاتنهام گفت:" در دو فصل گذشته مالک یکی از باشگاه‌های لیگ برتری می‌گفت اینکه سیتی با کسب 100 امتیاز  قهرمان لیگ شود نباید دیگر تکرار شود چون برای لیگ برتر خوب نیست. حالا این تیم لیورپول است و آن مالک دوباره باید نگران باشد".

گواردیولا که بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل تاتنهام اذعان کرد که شانس تیمش برای قهرمانی در فصل جاری از بین رفته در ادامه گفت:" ما از این به بعد نه برای قهرمانی بلکه برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد. فاصله ما خیلی زیاد است ولی ما در هر بازی با جدیت به میدان خواهیم رفت و چیزهای جدیدی یاد خواهیم گرفت که در آینده به کارمان خواهد آمد. من به این شرایط عادت ندارم ولی گاهی این اتفاق‌ها می‌افتد. ورزش همین است و هیچ تیمی همیشه برنده نمی‌شود. گاهی اوقات باید با باخت هم کنار آمد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zzxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: به جای دیدار لیورپول و چلسی، گلف تماشا خواهیم کرد!