تاریخ انتشار: 1398/11/14 22:37
کد خبر: 72217

ستاره چلسی هنوز با تیمش به توافق نرسیده است!

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی هنوز برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسیده است.
ستاره چلسی هنوز با تیمش به توافق نرسیده است!

شایعات انتقال ویلیان به بارسلونا تقریبا پای ثابت اخبار بازار نقل و انتقالات در سال های اخیر بوده، اما به نظر می رسد بلوگرانا این بار جدی تر از همیشه شرایط خرید ویلیان را در نظر گرفته و می خواهد در تابستان پیش او این بازیکن را جذب کند.

قرارداد ویلیان در تابستان 2020 با چلسی به پایان می رسد و طرفین در مورد تعداد سال تمدید قرارداد هنوز به توافق نرسیده اند. طبق ادعای ESPN، ویلیان مشکلی با ماندن در استمفوردبریج ندارد، اما از مدیران چلسی خواسته قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کنند.

اما چلسی این خواسته ویلیان را قبول نکرده و به او اطلاع داده حداکثر حاضر است قراردادی جدید به مدت دو سال را به این بازیکن پیشنهاد بدهد. اگر توافق بین طرفین تا ماه های آتی انجام نشود، بارسلونا دست به نقد و آماده برای جذب ویلیان بوده و تنها با پرداخت دستمزد او، ویلیان را برای فصل بعد در اختیار خواهد داشت.

سه سال قبل و بعد از اینکه نیمار با انتقال جنجالی بارسلوما را ترک کرده و به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ راهی پاری سن ژرمن شد، بلوگرانا تا آستانه جذب ویلیان نیز پیش رفت، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و طی این فصول همیشه شایعاتی در مورد احتمال حضور این بازیکن در استادیوم نوکمپ وجود داشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q99pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خودداری ویلیان از تمدید قرارداد با چلسی/ پای بارسلونا در میان است