تاریخ انتشار: 1398/11/15 22:33
کد خبر: 72096

از شغلم در بایرن مونیخ لذت می برم/همه چیز در مورد آینده در اختیار من نیست!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد از دوران کاری اش در این تیم لذت می برد.
از شغلم در بایرن مونیخ لذت می برم/همه چیز در مورد آینده در اختیار من نیست!

بایرن مونیخ در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته و به صدر جدول بوندسلیگا نیز بازگشته است. این تیم فردا شب در چارچوب رقابت های دی اف بی پوکال به مصاف هوفنهایم خواهد رفت و هانسی فلیک هدف تیمش در این جام را قهرمانی توصیف کرد.

دیدار مقابل هوفنهایم: "ما برای این دیدار مانند بازی های لیگ قهرمانان آماده خواهیم شد. ما برای این مسابقه کاملا آماده شده ایم، باید سعی کنیم در زمین ابتکار عمل را در دست بگیریم. تلاش می کنم به موارد منفی فکر نکرده و مثبت اندیش باشم، زیرا بایرن مونیخ قصد دارد به فینال برلین راه یابد. من از شغلم در بایرن مونیخ لذت می برم. اما همه چیز در مورد آینده در اختیار من نیست. من تیم خوبی در اختیار دارم و هدایت چنین بازیکنان باکیفیتی شیرین است."

مصدومیت ایوان پریشیچ و شرایط بازیکنان مصدوم: "ما در ابتدا تصور می کردیم شرایط اینقدر وخیم نباشد، اما مچ پای او دچار شکستگی شده است. این یعنی چهار هفته دوری پرشیچ از میادین، اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

تصور می کردیم کینگزلی کومان یکشنبه قادر به حضور در ترکیب باشد و فکر نمی کردیم اینقر زود بتواند بازی کند. کومان در بازی یکشنبه بعد روی نیمکت خواهد بود. سرژ گناربری تمرینات ابتدای هفته را از دست داد، اما حالا در مرز آمادگی کامل قرار دارد."

درخشش تیاگو: "او یک فوتبالیست برجسته است که می تواند در پست هاس شش و هشت بازی کرده و خصوصیاتی هجومی هم داشته باشد. تیاگو قبل از فصل گفته بود می خواهد هشت گل به ثمر برساند، بنابراین باید پنج گل دیگر از او ببینیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zzdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلیک سرمربی بایرن ماند