تاریخ انتشار: 1398/11/15 23:16
کد خبر: 72090

گواردیولا می تواند روی سانه حساب باز کند!

لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی احتمالا می تواند در دیدار مقابل رئال مادرید بازی کند.
گواردیولا می تواند روی سانه حساب باز کند!

لروی سانه در روزهای ابتدایی فصل و دیدیدار فینال جام خیریه مقابل لیورپول مصدوم شد و تا امروز قادر به بازی کردن برای تیمش نبوده است. اما نشریه آ.اس مدعی شد احتمالا او می تواند در دیدار برگشت مقابل رئال مادرید در تاریخ 17 مارچ به میدان برود و تا آن مقطع آماده بازگشت به میادین خواهد بود.

لروی سانه هفته گذشته بعد از مدت ها غیبت در تمرینات منچسترسیتی حاضر شده و کار با توپ را نیز آغاز کرده است. این وینگر 24 ساله بعید اشست در بازی رفت در برنابئو قادر به بازی کردن باشد، اما پپ گواردیولا می تواند روی او برای مسابقه برگشت حساب باز کند.

منچسترسیتی در فصل جاری امیدی برای فتح لیگ برتر نداشته و امیدوار است طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان بالاخره باطل شود. اما قرغه دشوار آنها رئال مادریدی که است تحت هدایت زین الدین زیدان تا به حال در لیگ قهرمانان حذف نشده است. پپ گواردیولا نه سال است موفق به راهیابی به فینال لیگ قهرمانان نبوده و امیدوار است امسال این طلسم شکسته شود. خود لروی سانه نیز امیدوار است در مقاطع پایانی فصل قادر به ارائه عملکرد خوبی بوده تا رقابت های یورو 2020 را نیز همانند جام جهانی 2018 از دست ندهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rooey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقبال سرمربی آلمان از انتقال لروی سانه به بایرن