تاریخ انتشار: 1398/11/22 14:24
کد خبر: 71306

گواردیولا جانشین ساری می شود؟

پس از انتشار شایعه بازگشت سرمربی سابق بانوی پیر به این تیم، یک رسانه انگلیس از برنامه باشگاه یوونتوس برای استخدام سرمربی سابق بارسلونا خبر داد.
گواردیولا جانشین ساری می شود؟

نشریه سان در گزارشی مدعی شده است که باشگاه یوونتوس در نظر دارد که در پایان فصل جاری پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی را جانشین مائوریتزیو ساری کند.

طبق گزارش این روزنامه انگلیسی نوشته است که آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس معتقد است، گواردیولا سرمربی ایده‌آلی است که می‌‌تواند این تیم را به اوج قله فوتبال اروپا برساند و به انتظار آن برای فتح لیگ قهرمانان پایان دهد.

انتشار این خبر در نشریه سان، چند ساعت پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر احتمال اخراج مائوریتزیو ساری سرمربی فعلی بانوی پیر برای بازگشت ماسیمیلیانو آلگری است.

در ابتدای فصل جاری هم اخبار مشابهی مبنی بر توافق گواردیولا با یوونتوس منتشر شده بود، همان مقطعی که سرمربی منچسترسیتی منتظر مشخص شدن تکلیف محرومیت تیمش از سوی فیفا به خاطر نقض قانون جذب بازیکنان خارجی زیر سن قانونی بود که در نهایت اعمال نشد. با وجود آنکه باشگاه یوونتوس همواره تأکید داشت که ساری گزینه اولش بوده است، بسیاری انتظار داشتند که با فراهم شدن شرایط، بیانکونری گواردیولا را استخدام کند.

منچسترسیتی در فصل جاری، در کورس قهرمانی برای لیگ برتر تسلیم لیورپول شده است و بعید نیست که گواردیولا پس از این ناکامی به دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد پایان دهد، تصمیمی مشابه آنچه پس از ناکامی‌اش در بارسلونا برای فتح لالیگا اتخاذ کرد.

گواردیولا به سبب دوران بازیگری‌اش در تیم‌های رم و برشا، به زبان ایتالیایی مسلط است و در ایتالیا هم طرفداران بزرگی مانند آریگو ساکی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmboe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل منتفی شدن معاوضه راکیتیچ و برناردسکی چه بود؟