تاریخ انتشار: 1398/11/22 17:37
کد خبر: 71283

پیشنهاد بزرگ یوونتوس به گواردیولا چه بود؟

باشگاه یوونتوس مایل به همکاری با پپ گواردیولا است و آنها تمایل دارند تا با هر قیمتی که این سرمربی پیشنهاد بدهند، همکاری را آغاز کنند.
پیشنهاد بزرگ یوونتوس به گواردیولا چه بود؟

باشگاه یوونتوس مایل به همکاری با پپ گواردیولا است و آنها تمایل دارند تا با هر قیمتی که این سرمربی پیشنهاد بدهند، همکاری را آغاز کنند.

بنا بر گزارش‌ها در ایتالیا و انگلیس، یوونتوس با سیاستی عجیب با ترغیب پپ گواردیولا از منچسترسیتی تصمیم دارد تا به همکاری با مائوریتسیو ساری پایان بدهد.

گفته می‌شود باشگاه پردرآمد ایتالیایی در نظر دارد تا پیشنهادی ارائه کند که در آن مسئله مالی مهم نیست و این سرمربی را در تعیین میزان دستمزدش آزاد بگذارد تا او اولین تجربه سرمربیگری در ایتالیا را قبول کند.

به گزارش نشریه سان انگلیس، یوونتوس که در تابستان گذشته با سرمربی سابق چلسی همکاری‌اش را آغاز کرده بود اکنون رویاهای بزرگتری را در ذهن دارد و گواردیولا را به عنوان یک تصویر بزرگ می‌بیند.

گفته می شود، آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، گواردیولا را حلقه مفقودالاثر برای بازگرداندن سلطه این باشگاه در اروپا می‌داند. با توجه به شرایط فعلی که یووه در سری آ دارد آنها با توجه به تفاضل گل نسبت به اینتر در رده دوم سری آ ایستاده‌اند.

اینتر با هدایت سرمربی سابق یووه، آنتونیو کونته هزینه‌های زیادی را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان و زمستان صرف کرده و مصمم است که دوباره در جمع تیم‌های برتر فوتبال اروپا قرار بگیرد.

ساری اگر نتواند یووه را به نهمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایتالیا برساند جایگاهش در خطر قرار خواهد گرفت. گواردیولا در حال حاضر سالانه 15 میلیون پوند از منچسترسیتی دریافت می‌کند اگرچه تیم او لیورپول را در مسیر قهرمانی می‌بیند.

در ماه مه سال 2018، گواردیولا پس از کسب عنوان قهرمانی با سیتی، اصرار داشت که علی رغم علاقه یووه در آن زمان این تیم را ترک نخواهد کرد. گزارش شده است که یوو حاضر است به گواردیولا اجازه دهد شرایط خود را برای امضای قرارداد اعلام کند.

از زمانی که اسپانیایی اعتراف کرده است که سیتی بدون حضور او هم قدرت کافی برای رقابت در اروپا را دارد، می‌تواند جدایی او خیلی سریع اتفاق بیفتد. گواردیولا یک فصل دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و باید منتظر ماند و دید که چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmqlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گواردیولا حتی به یوونتوس فکر هم نکرد