تاریخ انتشار: 1398/11/25 21:33
کد خبر: 70921

رقابت شدید رئال مادرید و بارسلونا بر سر جذب آقای ستاره

یک رسانه کاتالان از قرار گرفتن نام مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در فهرست گزینه‌های مورد نظر باشگاه رئال مادرید خبر داد.
رقابت شدید رئال مادرید و بارسلونا بر سر جذب آقای ستاره

نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته که باشگاه رئال مادرید هم به صف مشتریان پروپاقرص لائوتارو مارتینس پیوسته است. عملکرد مهاجم آرژانتینی اینتر در یکی دو فصل اخیر توجه برخی از تیم‌های مطرح اروپا از جمله بارسلونا را جلب کرده و در ابتدای فصل حتی گمانه‌زنی‌هایی درباره دست به کار شدن تیم کاتالانی برای خرید این بازیکن 22 ساله صورت گرفت.

اکنون نام رئال مادرید هم به فهرست مشتریان بازیکنی نراتزوری اضافه شده و طبق ادعای اسپورت این باشگاه برای پرداخت غرامت فسخ قرارداد او که 120 میلیون یورو است، مشکلی ندارد.

مارتینس که بارها نامش به عنوان گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله‌ این تیم برده شده - حتی برخی منابع خبری از توصیه لیونل مسی به مدیران بارسلونا برای جذب هموطن او حکایت دارد - به انتشار خبرهای حاکی از انتقال وی به نوکمپ واکنش مثبت نشان داده است. با وجود این مسئله و نیز فراهم شدن فرصت بازی در کنار مسی برای مارتینس، رئالی‌ها هم می‌خواهند شانس خود را برای جذب بازیکن سابق راسینگ کلاب آرژانتین که دو سال پیش وارد فوتبال اروپا شد، امتحان کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xleeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت رئال مادرید با بارسلونا بر سر مهاجم اینتر