تاریخ انتشار: 1398/11/25 22:18
کد خبر: 70912

بدشانسی ها ستاره اینتر همچنان ادامه دارد

استفانو سنسی، ستاره ایتالیایی اینتر باز هم دچار مصدومیت شده است.

 بدشانسی ها برای استفانو سنسی تمامی ندارد و این هافبک ایتالیایی باز هم مصدوم شده است. فصل برای استفانو سنسی بسیار خوب آغاز شده و او حتی عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر سری آ را نیز از آن خود کرد، اما از آن مقطع این بازیکن مکررا دچار آسیب دیدگی شده است.

استفانو سنسی در دیدار مقابل ناپولی مصدوم شد و به نظر می رسد برای مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. استفانو سنسی امروز تست های پزشکی را سپری کرده و آزمایشات موید آن است یک مصدومیت جدید در استخوان ناوی پای چپ این بازیکن وجود دارد.

استفانو سنسی در فصل جاری تنها 12 بازی در ترکیب ابتدایی تیمش قرار گرفته و در بسیاری از مسابقات به دلیل مصدومیت غایب بوده است. در اوایل فصل و بعد از عملکرد درخشان این هافبک 24 ساله، اخباری در مورد تمایل تیم های بزرگ از جمله بارسلونا به خرید این بازیکن منتشر شد، اما حالا مشخص نیست با توجه به شرایط فیزیکی نه چندان خوب استفانو سنسی، آیا بارسا دیگر علاقمند به خرید او خواهد بود یا خیر. این هافبک ریزنقش یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایتالیا به شمار می آید و روبرتو مانچینی نیز امیدوار است تا آغاز رقابت های یورو 2020، استفانو سنسی در شرایط مساعدی قرا گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2loywk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی / ترکیب اینتر برابر جنووا اعلام شد