تاریخ انتشار: 1398/11/26 20:38
کد خبر: 70801

سه گزینه مدنظر چلسی برای تابستان آینده

باشگاه چلسی در نظر دارد تابستان آینده تمرکز خود را روی به خدمت گرفتن سه بازیکن بگذارد.
سه گزینه مدنظر چلسی برای تابستان آینده

طبق گزارش روزنامه انگلیسی «میرر» چاپ لندن، جیدون سانچو، جاد بلینگام و موسی دمبله سه بازیکن مورد نظر چلسی هستند و فرانک لمپارد، سرمربی این تیم از مسئولان باشگاه خواسته تا این سه بازیکن را در مهلت نقل و انتقلات تابستانی به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد آبی‌های شهر لندن از هم اکنون تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر فرانک لمپارد، سرمربی این تیم در مهلت نقل و انتقلات تابستانی را آغاز کرده‌اند. پیش از این از حکیم زیاش، هافبک مراکشی تیم فوتبال آژاکس به عنوان یکی از گرینه‌های مدنظر باشگاه چلسی نام برده می‌شد که این انتقال قطعی شده و او در تابستان پیش‌رو به جمع آبی‌های لندنی خواهد پیوست.

در حال حاضر از جیدون سانچو، ستاره انگلیسی بوروسیا دورتموند، موسی دمبله، مهاجم فرانسوی باشگاه لیون و جاد بلینگام، هافبک ۱۶ ساله تیم بیرمنگام که مورد توجه منچستریونایتد هم قرار دارد، به عنوان دیگر گرینه‌های مدنظر لمپارد در مهلت نقل و انتقالات تابستان نام برده می‌شود.

پیش از این مسئولان لیون پیشنهاد ۳۴ میلیون یورویی چلسی را برای جذب موسی دمبله در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه رد کرده‌اند، اما نمایندگان این باشگاه ناامید نشده‌اند و تابستان آینده به تلاش خود برای جذب این مهاجم فرانسوی ادامه خواهند داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jbde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره برزیلی چلسی راهی یوونتوس می شود؟!