تاریخ انتشار: 1398/11/27 01:50
کد خبر: 70762

ستین: ختافه بیش‌تر خطا کرد، ما کارت زرد گرفتیم!/ باید به نظر تماشاگران احترام گذاشت

کیکه ستین به روش بازی رقیب تیمش در هفته جاری رقابت‌های لالیگا معترض است.
 ستین: ختافه بیش‌تر خطا کرد، ما کارت زرد گرفتیم!/ باید به نظر تماشاگران احترام گذاشت

کیکه ستین پس از برتری 2 - یک تیمش مقابل ختافه در هفته جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از یک بازی عجیب و رویکرد خشن تیم مادریدی سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: همان طور که حدس می‌زدیم، بازی سخت و پیچیده‌ای شد. این رقابت چند مقطع داشت و واقعا سخت بود. در نیمه اول به وضوح قادر به پیدا کردن راه حل‌های لازم بودیم. بازیکنان فوق العاده‌ای داریم که در مواقع لزوم و دشوار، خودشان را نشان می‌دهند؛ به خصوص در بازی‌هایی با این سطح دشواری. این همان خواسته ما از آنهاست. امیدواریم این درخشش و تاثیرگذاری آنها تداوم داشته باشد. در مجموع از نحوه پیش رفتن اوضاع خوشحال و راضی هستم. لایق این برد بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

او در ادامه افزود: در بارسا همه در زمان دفع توپ کمی مضطرب می‌شوند. من اعتقاد دارم همین دفع توپ‌ها بخشی کلیدی از بازی ماست و البته امروز به خاطر فشار سنگین ختافه، در این زمینه مشکل داشتیم. باید به نظر تماشاگران احترام گذاشت. هیچ حرف دیگری ندارم.

ستین در مورد داوری اظهار داشت:  بازی در زمین انجام می‌شود اما آمار می‌گوید حریف 29 بار خطا کرد و ما 12 خطا اما در نهایت ما یک کارت زرد بیشتر گرفتیم! به داور چهارم بابت همین خطاهای متوالی اعتراض می‌کردم چون شما هر بار از ابتدا شروع به بازیسازی از عقب می‌کنید و این خطاها به کلی نبض بازی را به هم می‌زند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6rjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کیکه ستین روزهای دشواری پیش رو دارد!