تاریخ انتشار: 1398/11/30 20:07
کد خبر: 70286

شرط عجیب آقای ستاره برای بازگشت به رئال مادرید

اشرف حکیمی ستاره مراکشی رئال که قرضی برای دورتموند بازی می کند برای بازگشت شرط گذاشت.
شرط عجیب آقای ستاره برای بازگشت به رئال مادرید

 اشرف حکیمی تابستان 2018 و با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند ملحق شد و قرارداد او با باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. حکیمی در فصل جاری خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان زردپوشان آلمانی مطرح کرده اما یک فصل قبل پس از شروعی بسیار خوب، به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانست درخشش موردنظر را ادامه دهد.

زین الدین زیدان که فصل 17-2016 به حکیمی در تیم اول رئال میدان داد و او را ذخیره شماره یک کارواخال کرد، از عملکرد حکیمی در فصل جاری بسیار راضی است و قصد ندارد در پایان فصل اجازه جدایی دائمی او از رئال را بدهد.

ستاره مراکشی هرچند اخیرا گفته است که رویای او بازگشت به رئال است ولی برخی منابع ادعا کرده اند که او برای بازگشت به جمع کهکشانی ها تضمین حضور در ترکیب ثابت را می خواهد. اشرف این ادعا را به نوعی تایید کرد.

ستاره مراکشی که شب گذشته در ترکیب ثابت دورتموند برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور داشت و به عنوان هافبک راست، نمایشی درخشان هم ارائه داد، در پایان بازی گفت:« برای این مسابقه به اندازه کافی خودمان را آماده کرده بودیم و همه چیز هم خوب پیش رفت. هالند با دبل خودش کمک بزرگی در این پیروزی بود و امیدواریم او همچنان به همین روند خوبش ادامه دهد. معتقدم شایسته زدن گل سوم هم بودیم. پی اس جی از یک موقعیت نه چندان جدی یک گل ساخت تا بازی برگشت حساس تر شود.»

بازگشت به رئال:« طبق قرارداد، مدت زمان حضور قرضی ام در دورتموند به اتمام می رسد و باید به رئال برگردم. تابستان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید ببینیم چه خواهد شد. من می خواهم در هر تیمی که هستم، در ترکیب ثابت باشم تا به پیشرفت ادامه دهم. اینجا در دورتموند به من فرصت درخشش داده اند و قدردان شان هستم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6r7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم های بزرگ اروپایی خواهان جذب اشرف حکیمی