تاریخ انتشار: 1398/11/30 22:27
کد خبر: 70267

منچسترسیتی،تنها تیمی که می تواند شکست ناپذیری لیورپول را از بین ببرد!

ینس لمان، دروازه بان سابق آرسنال، معتقد است که آرسنال شکست ناپذیر در فصل ۴-۲۰۰۳ از لیورپول کنونی قوی تر بوده است.
منچسترسیتی،تنها تیمی که می تواند شکست ناپذیری لیورپول را از بین ببرد!

دروازه بان آلمانی بخشی از تیم رویایی آرسن ونگر در فصل ۴-۲۰۰۳ بود. آرسنال در این فصل موفق شد بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند؛ رکوردی که بعد از آن هیچ تیمی تا به حال موفق به ثبتش نشده است.

لیورپول اما تا به اینجای فصل در ۲۶ بازی ۲۵ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. شاگردان یورگن کلوپ این شانس را خواهند داشت که فصل را بدون شکست به اتمام رساندند تا به نوعی رکورد آرسنال رویایی ونگر را تکرار کرده باشند. آن ها همچنین این شانس را خواهند داشت که از رکورد ۴۹ بازی بدون شکست آرسنال عبور کنند. لیورپولی‌ها تا به اینجا ۴۳ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند.

ینس لمان، دروازه بان سابق آرسنال، اما معتقد است که آرسنال شکست ناپذیر در فصل ۴-۲۰۰۳ از لیورپول کنونی قوی تر بوده است. او در این باره گفت: " لیورپول داستان شگفت انگیزی دارد. آنها تمام موارد لازم برای تبدیل شدن به یک قهرمان بدون شکست را دارا هستند. آن ها یک تیم خارق العاده و بسیار سازمان یافته هستند و همچنین گاهی اوقات کمی خوش شانس هم هستند.

من فکر می کنم تنها تیمی که می تواند شکست ناپذیری لیورپول را از بین ببرد منچسترسیتی خواهد بود. با این وجود معتقد هستم که آرسنال زمان ما به طور قطع مقابل این لیورپول به پیروزی می رسید."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd5bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول با عبور از ناتینگهام فارست به رکورد آرسنال نزدیک شد