تاریخ انتشار: 1398/12/01 20:29
کد خبر: 70169

تمدید قراردادی درکار نیست؛ ستاره رئال در آستانه جدایی!

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا ظاهرا تمایلی برای تمدید قرارداد کاپیتان خود ندارد.
تمدید قراردادی درکار نیست؛ ستاره رئال در آستانه جدایی!

سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد ولی باشگاه هنوز در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن صحبت رسمی نکرده است، ظاهرا ۲ طرف در جزئیات با هم اختلاف نظر دارند.
این بازیکن دوست دارد ۲ سال دیگر به قراردادش اضافه شود، اما باشگاه علاقه‌ای به ارائه چنین پیشنهادی ندارد.

وضعیت مبهم تمدید قرارداد سرخیو راموس

لوس بلانکوس هیچ عجله‌ای برای پیشرفت در این زمینه ندارد. آن‌ها می‌دانند که راموس در پایان قرارداد فعلی اش ۳۵ ساله خواهد شد، بنابراین بحث ارزیابی تمدید کردن یا نکردن قرارداد را هنوز خیلی زود می‌دانند. اگر هم ۲ طرف به توافق برسند، موضع باشگاه مشخص است تمدید فقط برای یک سال؛ اگر عملکرد راموس در سطح بالایی باشد، آن وقت پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۲، سالی که در آن مسابقات جام جهانی قطر برگزار خواهد شد، به او پیشنهاد می‌شود. با این حال، در حال حاضر، مادرید تمدید قرارداد کاپیتان خود را که در پایان ماه مارس ۳۴ ساله می‌شود، اولویت اصلی خود نمی‌بیند.

در ضمن، این بازیکن قصد دارد فوتبال خود را ۲ سال دیگر در مادرید ادامه دهد. تابستان گذشته، پس از پایان یافتن وسوسه رفتن به چین، او ادعا کرد که قصدش بازنشستگی با غول‌های اسپانیا است.

با وجود تأثیر و اهمیت چشمگیر راموس در رختکن، پذیرش تمدید ۲ ساله (تا سال ۲۰۲۳) برای باشگاه دشوار است، زیرا سیاست رئال درباره بازیکنان بالای ۳۲ سال، بررسی سال به سال است. با توجه به محدودیت‌های بازی جوانمردانه مالی، روسای مادرید می‌دانند که باید نسبت به دستمزد تیم دقت کنند. کاپیتان راموس به همراه گرت بیل در حال حاضر بیشترین دریافتی را در این باشگاه دارند. (حدود ۱۴ میلیون یورو خالص) 

سرنوشت کاپیتان‌های رئال مادرید

در سال‌های اخیر کاپیتان‌های بزرگی از لوس بلانکوس خارج شده اند، از جمله فرناندو هیررو، رائول گونزالس و ایکر کاسیاس. هیچ یک از این بزرگان مادرید در این باشگاه بازنشسته نشدند. هیرو در سن ۳۵ سالگی راهی الریان شد و بعدا کار خود را در بولتون واندرز به پایان رساند. رائول در ۳۳ سالگی به شالکه رفت و سپس به السد و بعد از آن به نیویورک کوسموس پیوست. کاسیاس در سن نسبتا جوانی ۳۴ ساله با پیوستن به پورتو از برنابئو خداحافظی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlqrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان کار راموس در رئال نزدیک است؟