تاریخ انتشار: 1398/12/04 11:47
کد خبر: 69950

کاپیتان راموس گرد و خاک به پا کرد!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به شدت از شکست تیمش مقابل لوانته عصبانی است.
کاپیتان راموس گرد و خاک به پا کرد!

رئال مادرید دیشب با یک گل مغلوب لوانته شده و بعد از هفته ها صدر جدول را به بارسلونا واگذار کرد. سرخیو راموس نسبت به عملکرد هرناندز هرناندز، داور این دیدار به شدت انتقاد داشته و مدعی شد برخی اتفاقات به شکلی پیش می رود که او تصور می کند شرایط از قبل تعیین شده است.

سرخیو راموس گفت: "من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم زیرا آنها نیزمی توانند اشتباه کنند، اما بعضی اوقات رقم خوردن اتفاقاتی باعث می شود شما به فکر فرو روید. معیارهای تصمیم گیری فرق می کنند. داوران برای یک هند غیر عمدی من در سوپر جام اسپانیا اعلام پنالتی کردند، اما برابر لوانته دو بار این اتفاق رخ داد و پنالتی برای ما گرفته نشد. داور در دقیقه 10 با اینکه من ضربه خوردم به من کارت زرد داد و این اتفاقات باعث می شود شما تصور کنید انگار مسائل از قبل تعیین شده هستند.

وقتی در دیداری موفق به کسب پیروزی نمی شوید همه تقصیرها گردن خط دفاعی خواهد افتاد و ما دیگر به این شرایط عادت کرده ایم. حالا دیدارهای حساس لیگ قهرمانان و لالیگا فرا رسیده و ما باید با این شرایط مواجه شویم.

من از رفتار و داوری ها هرناندز هرناندز اذیت می شوم. داوران در گذشته احترام بیشتری قائل بودند و کاپیتان ها می توانستند با آنها صحبت کنند. من از داور پرسیدم که آیا او مشکل شخصی با من دارد یا خیر، اگر اینگونه است می توان این مشکل را حل کرد.

ما از رقم خوردن این نتایج در هفته های اخیر اذیت شده ایم. سرنوشت ساز ترین لحظه فصل فرا رسیده و ما باید ورق را برگردانیم. ما صدرنشین لالیگا بودیم و حالا در رتبه دوم قرار داریم. هنوز تا پایان فصل امتیازات زیادی مانده و ما تلاش می کنیم تمام امتیازات ممکن را جمع کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zq6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قراردادی درکار نیست؛ ستاره رئال در آستانه جدایی!