تاریخ انتشار: 1398/12/05 22:33
کد خبر: 69725

دو مهره کلیدی ناپولی دیدار با بارسلونا را از دست دادند

ناپولی فردا شب دو مهره ارزشمندش را مقابل بارسلونا در اختیار نخواهد داشت.
دو مهره کلیدی ناپولی دیدار با بارسلونا را از دست دادند

بالاخره دیدار حساس برابر بارسلونا برای شاگردان گنارو گتوزو فرا رسید و ناپولی که در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج خوبی شده، فردا شب باید در استادیوم سن پائولو پذیرای لیونل مسی و همبازیانش باشد. اما غیبت کالیدو کولیبالی و فرناندو یورنته، دو خبر ناراحت کننده برای سرمربی ایتالیایی ناپولی خبر بود.

بی شک بدترین اتفاق برای گنارو گتوزو غیبت کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و مستحکم ناپولی در این دیدار است. نماینده ایتالیا شب سختی را در مقابل مهاجمکان بارسلونا خصوصا لیونل مسی خواهد داشت و با توجه به نبودن کالیدو کولیبالی در این دیدار، ششرایط برای آنها دشوارتر هم خواهد شد.

همچنین فرناندو یورنته، مهاجم باتجربه و گلزن ناپولی دیگر غایب مهم این تیم خواهد بود. این مهاجم که فصل قبل در لباس تاتنهام در لیگ قهرمانان نمایش خوبی ارائه داد، فردا شب و به علت مصدومیت نمی تواند گنارو گتوزو را همراهی کند. اما خریدهای جدید ناپولی شامل دیگو دمه، استانیسلاو لوبوتکا و متئو پولیتانو همگی قادر به همراهی این تیم مقابل بارسلونا خواهند بود.

لیست بازیکنان ناپولی برای دیدار مقابل بارسلونا بدین شرح است: "اوسپینا، مرت، کارنیزیس، دی لورنزو، هیسای، لوپرتو، ماکسیموویچ، مانولاس، ماریو روی، آلان، دمه، الماس، لوبوتکا، فابیان رویز، ژیلینسکی، کایخون، انیسینیه، لوزانو، مرتنس، میلیک، پولیتانو."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jeej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب باشگاه ناپولی به حضور بارسا در شهر!